14 Сен 2007, 13:39

Пройшла конференція «Регулювання ринку зовнішньої реклами в Україні»

Пройшла конференція «Регулювання ринку зовнішньої реклами в Україні»

Головне управління з питань реклами КМДА та КП «Київреклама», виступили співорганізаторами та безпосередніми учасниками Першої всеукраїнської науково-практичної конференції  «Регулювання ринку зовнішньої реклами в Україні», що проходила 6-7 вересня готельному комплексі «Мир».

До участі у конференції були залучені представники Національної координаційної ради з питань захисту прав споживачів при КМУ, Комісії з питань зовнішньої реклами Української спілки промисловців та підприємців, Спілки підприємств зовнішньої реклами, керівники робочих органів з питань регулювання рекламного ринку міст України, головні художники та архітектори міст України, представники операторів ринку зовнішньої реклами та компаній, що займаються розробкою та виготовленням рекламоносіїв.

Мета: обмін досвідом, презентація практичних напрацювань щодо розробки та реалізації концепцій розміщення та розвитку зовнішньої реклами в сучасному місті.

Перший день умовно можна було поділити на дві частини: виступи офіційних осіб та презентації і обговорення систем впорядкування рекламного ринку у містах України. Начальник головного управління з питань реклами КМДА Череп С.В., коротко узагальнив нинішню ситуацію на ринку зовнішньої реклами Києва, обгрунтованість створення ГУ з питань реклами та реорганізації ГО «Київреклама» в комунальне підприємство. В цьому його підтримав заступник начальника ГУ містобудування, архітектури та дизайну міського середовища КМДА, головний художник м.Києва, Глєба В.Ю., який у своєму виступі зробив акцент на містобудівній ситуації в м.Києві.

Секретар Національної координаційної ради з питань захисту прав споживачів про КМУ (колишня рада з питань реклами), Школьник Л.С., розповів про діяльність Ради, її функції і обов’язки та про те, чим вона може бути корисна для ринку зовнішньої реклами. Особливу увагу він звернув на аналіз такого міжнародного нормативу, як  «Основні принципи захисту прав споживачів» ( ООН 1985 р.).

Про  проблеми, досягнуті результати та перспективи розвитку підприємства, що займається укладанням договорів з розповсюджувачами реклами та здійснює контроль за надходженням коштів за експлуатацію комунальної власності м.Києва до столичного бюджету, тобто КП «Київреклама», розповів директор, Максимець Б.М. Він також оприлюднив рекомендації щодо змін до Типових правил, серед яких- пропозиція звузити коло інстанцій, які рекламодавець має пройти з метою отримання дозволу; зменшити строк (на сьогодні 5 років), на який надається дозвіл та ін. Учасники активно цікавились процедурою роботи КП «Київреклама», а саме, яким чином здійснюється демонтаж та куди направляються демонтовані конструкції, які існують відділи на підприємстві та їхні функції та ін..

Після цього виступали представники міст: Львова, Тернополя, Житомира, Кіровограда, Луганська, Луцька, Сум, Миколаїва, Хмельницького, Черкас, Одеси. Кожен представляв систему впорядкування ринку зовнішньої реклами свого міста. Виявилось, що лише в деяких містах існують комунальні підприємства, а в деяких-  штат керівників даної галузі зводиться до двох працівників, що працюють або  при різноманітних інстанціях (Бюро естетики міського середовища і зовнішньої реклами, Управління міжвідомчих проектів, Управління містобудування і архітектури), або ж самі головні архітектори міст займаються зовнішньою рекламою. Учасники обговорювали ряд проблем, пов’язаних із їх щоденною діяльністю, а також висловлювали свої побажання щодо внесення змін до регулюючих зовнішню рекламу нормативних документів. Наприкінці виступів голова координаційної ради СПЗР, Дубовик Б.М., запропонував усім присутнім протягом двох днів скласти резолюцію до запропонованих Київрекламою змін до Типових правил.

З слайдерно- коментуючих презентацій учасників на тему проблем дизайну міського    середовища    розпочався    другий    день   науково —  практичної    конференції.

Заступник начальника Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища КМДА, головний художник міста,  Глєба В.Ю., надавши ряд слайдів із зображенням ідейно-нових задумів рекламних конструкцій, повідомив, що вони розроблятимуться з урахуванням адресних програм та особливостей архітектурного стилю кожного міста. Загальна ж схема розміщення  має базуватись, згідно принципу: найменше реклами в історичних частинах міста.  В цьому Глєба В.Ю. підтримав і  директор компанії «
Doors Consulting», який запропонував компенсувати бажане зменшення кількості біг-бордів встановленням сіті-лайтів- телефонних будок, рекламних тумб та призм. За його дослідженнями, із загальної кількості усіх медіа України на зовнішню рекламу припадає 24% (для порівняння, у США цей відсоток становить 2,7, а у Німеччині- 4,5) .На формати 3/6 (біг- борди) припадає 55% усіх рекламних поверхонь, в той час як у Лондоні- всього 17%. «Аби встановити баланс рекламних конструкцій різного формату, необхідно розробити концепцію розміщення конструкцій зовнішньої реклами для кожного міста окремо та варто передбачити створення типового довідника, де будуть висунуті чіткі вимоги до конструктиву, колористики та розмірів рекламоносіїв»-  зазначає пан Смоляр.

Голова комісії УССП (Український союз промисловців та підприємців) з питань зовнішньої реклами Македонський О. у своїй презентації зробив акцент на вуличному меблі та запропонував активно застосовувати в якості рекламних конструкцій зупинки, смітники, рекламні тумби та туалети. Головними аспектами Концепції розвитку системи зовнішньої реклами в сучасному  Європейському  місті він вважає наступні: 1) формування послідовних процесів щодо зовнішньо- рекламного оформлення міста; 2) формування єдиного підходу всіх суб’єктів рекламної діяльності до питань,що стосуються зовнішньо- рекламного оформлення міста, в т.ч. соціальної реклами;3) створення конкурентного середовища в області ринку зовнішньої реклами; 4) створення сприятливих умов для збільшення обсягів інвестування у розробку і впровадження найновітніших технологій рекламних засобів та надходжень до міського бюджету.

Наступний і останній виступаючий-  начальник відділу проектування та дизайну КП «Київреклама», Сафронов В.К.,- зауважив, перш за все,  на доречності даного заходу та стисло розповів про проблеми розміщення рекламних конструкцій в Києві, підтримавши своїх попередників у необхідності збереження історичних частин міст.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео