Світ дизайну переходить від проектування інтерфейсів до проектування взаємодій між людьми та брендами. Це вже не про створення інтерфейсів, а про проектування цінності, що компаніï створюють для своïх клієнтів.
Сполучником між світом дизайну та світом бізнесу стає сервіс-дизайн — проектування клієнтського досвіду та організаційних змін.
Як говорити однією мовою з бізнесом, щоб проектувати клієнтоорієнтовані рішення розкажуть:
- Jake Zukowski, дизайн-директор з Fjord Berlin, одного з провідних дизайн-агентств світу
- Ine Marie Vassøy, сервіс дизайнер британського Cisco — компанії, яка створює новий підхід до того, як люди працюють та комунікують у команді
- Родіон Сорокін, сервiс-дизайнер та партнер DOT ___ DOT — стратегічного дизайн-агентства, яке допомагає компаніям рости завдяки людиноорієнтованим інноваціям
- Олег Кос, засновник CX Design, компанії, яка допомагає створювати відмінний клієнтський досвід
- Тетяна Василенко, керівниця відділу CRM в COMFY.
8 грудня, UBI конференц Хол, вул. Дорогожицька 8
До 4-го грудня квиток — 1600 грн