30 листопада пройде Projector Graph Lectorium — три повноцінних лекції від професіоналів індустрії + нетворкінг для тих, хто хоче обговорити враження, поділитися ідеями, або ж знайти партнерів для нових проєктів.
Нонна Старущенко і Гліб Капоріков, LLIWELL Studio
Тема: «Ода комплексним проєктам»
Комплексний підхід та робота над великими багатоскладовими проєктами більше не прерогатива великих агенцій. Бутикові студії справляються з ними не гірше, якщо знають як. Розповімо про те, як зберегти цілісний образ проекту, нерви, час і гроші.
Лєра Шапошнікова, Orchidea Agency
Тема: Комерційний vs Концептуальний дизайн
Коли дизайнер працює для бізнесу, він витрачає сили не на благо світу, а для заробітку грошей. З кожним проектом ми ставимо нові челенджі, але вони всі в області краси та пошуку унікальної форми. Якщо задуматися над сенсом і метою графічного дизайну, то можна змінити трохи більше.
Антон Іванов, CREVV
Тема: Що робити в 2020
Поговоримо про нові запити на функціонал в сфері айдентики. Час не просто йде, а стрімко несеться. Те що було актуально робити ще рік тому зараз вже не має сенсу. До чого готуватися графічним дизайнерам?
Лекторіум для графічних дизайнерів, арт-директорів і тих, хто цікавиться візуальними комунікаціями. Про великі проєкти у маленькій студії, комерційний та концептуальний дизайн і нові запити у графічному дизайні.
Для кого:
- графічних дизайнерів, які хочуть отримати нові знання та зрозуміти, куди рухатися у професії.
- арт-директорів, які хочуть поглянути на свою роботу під іншим кутом.
- усіх, хто цікавиться візуальними комунікаціями.
На Лекторіумі ви отримаєте відповіді на свої професійні питання, побачите можливості та напрямки для розвитку і отримаєте натхнення для власних проєктів.
Квитки можна придбати тут