Projector.Humanitarium запускає курси «Історія реклами» та «Історія українського дизайну»
17 Дек 2020, 15:32

Projector.Humanitarium запускає курси «Історія реклами» та «Історія українського дизайну»

У Projector.Humanitarium стартували набори на два онлайн-курси — «Історія реклами» та «Історія українського дизайну». Старт — 30 січня і 8 лютого відповідно. Новими курсами Humanitarium намагається зробити українських рекламників і дизайнерів трохи складнішими.

Аналогів курсів «Історія реклами» та «Історія українського дизайну» в Україні немає. У Humanitarium вирішили створити такі, аби дати українським креаторам базу необхідних знань, допомогти їм розвинути критичне мислення і тим самим піднести сфери реклами і дизайну в країні на вищий рівень.

«За останні роки українські креативники зробили величезний стрибок вперед. Вони справді класно опанували методики та інструменти, звикли до світових нагород. Руками ми вже вміємо робити все, що треба. Тепер наша зона розвитку — навчитися розвиватись вглиб. Нові курси Humanitarium дають те, чого не вистачало, — розуміння контексту та логіки розвитку індустрії. Це ніколи не застаріє і буде надихати ще дуже довго. Щасливий, що такі програми з’являються в Україні. Цих курсів колись не вистачало особисто мені. Тепер і ця прогалина закрита», — керівник і співзасновник Projector Олександр Трегуб.

До створення курсів залучили двох українських професіоналів у своїх сферах — куратором «Історії реклами» став Сергій Малик, а кураторство «Історії українського дизайну» довірили Олександрі Корчевській-Цехош.

«Ці два курси — унікальні, ексклюзивні для України. Якщо історія реклами висвітлювалась у світі, то українського дизайну не маємо взагалі. Ми зробили дослідження — і не знайшли нічого подібного, впорядкованого та якісного. Тому до вибору кураторів поставилися дуже серйозно. Рада, що за кураторство взялися Сергій і Олександра. Вони, на мою думку, взірцеві українські фахівці», — продюсерка освітніх програм Humanitarium Аліса Бучнєва.

«Історія реклами» — це спроба структурувати та проаналізувати сотні легендарних кампаній. Головна задача курсу полягає в тому, аби подивитися на світовий досвід згори, розібрати легендарні кейси на кісточки й взяти для себе найважливіше.

«Уявіть собі, скільки щорічно виходить реклами. Її рахують навіть не тисячами. На сьогодні фестивалі креативності — єдиний спосіб, за допомогою якого вся ця реклама структурується. Тому я хочу зробити іншу структуру, в якій зберу найголовніше і подивлюся на це під новим кутом. Вірю, що для будь-якого навчання важлива саме структурована подача інформації. Рекламу ж майже не документують. У цьому головна проблема її історії. Втім, головне тут — зрозуміти, яку рекламу робили раніше і чому перестали, як реклама розвивалася, що на неї впливало і на що впливала вона. На курсі я насамперед говоритиму про кампанії, які змінили уявлення про те, чим є реклама, адже вона має значно більший потенціал, аніж просто продавати продукт», — Сергій Малик, куратор курсу «Історія реклами».

Курс розрахований як на тих, хто тільки прийшов у світ реклами, так і на тих, хто вже трохи від нього втомився. У Humanitarium сподіваються, що програма допоможе розвинути у працівників української реклами свідоме ставлення до своєї роботи і розвине професійну етику в цій сфері.

«Історія українського дизайну» — це курс, який допоможе усвідомити потенціал національної ідеї, зрозуміти цінності українського дизайну, продовжити формування ідеї українськості у своїх роботах та знати, хто працював у дизайні до того, як ми самі народилися на світ.

«Почати досліджувати історію українського дизайну — це раз і назавжди попрощатись із внутрішнім самозванцем, який каже, що в Україні немає власної харизми чи ідеї ідентичності, що немає чим пишатися в дизайні, що ми позбавлені глибокого коріння. Знання про те, хто працював із дизайном графіки, шрифтів, об’єктів до нас, допомагає зрозуміти, якими були колишні тренди дизайну та з чого складаються локальні контексти, які впливали на процес творення дизайну в Україні. Це важливо ще й тому, що важко зробити глобальний продукт, не розуміючи, з чого будується локальна ідентичність, адже глобальні речі завжди починаються з локальних», — Олександра Корчевська-Цехош, кураторка курсу «Історія українського дизайну».

Головна мета курсу — дати необхідну базу знань, аби українська ідентичність могла сформуватись у свідомості кожного, хто цікавиться цим у сфері дизайну.

Реєстрація на курс «Історія реклами».

Реєстрація на курс «Історія українського дизайну».

Расскажите друзьям про новость