Програма Ad Black Sea 2018.
21 Сен 2018, 06:44

Програма Ad Black Sea 2018.

Стартував четвертий міжнародний фестиваль реклами Ad Black Sea 2018.

Цього року все пов’язано із зануренням: у воду, нетворкінг-зони на пляжі, тематичні вечірки, унікальні локації, творчість, конкурсну програму, семінари та воркшопи, панельні дискусії, у нові знання, у море, світ реклами та у незабутні моменти.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Сьогодні ми пірнаємо у спічі: 

  • John Pallant, креативного директора Brouhaha з Великобританії, 
  • Sue Wolstenholme, голови Ashley PR також з Британії, 
  • Andro Dgebuadze, керуючого партнера A-LIVE з Грузії,
  • Iñaki Martí Mata, виконавчого креативного директора з Іспанії.

Опісля семінарів, панельних дискусій і семінарів на узбережжі Чорного моря у ABS Networking Zone, на делегатів чекає Opening Party четвертого міжнародного фестивалю реклами Ad Black Sea 2018. 

Серед тих, хто ділитиметься своїми знаннями із учасниками фестивалю на другий день: 

  • Maryam Akhunova, креативний директор Possible Moscow, Росія,
  • Julian Boulding, президент thenetworkone, Великобританія,  
  • Ed Meijaard, керуючий партнер Ambassadors з Нідерландів, 
  • Maria Milusheva, креативний директор і партнер Noble Graphics TBWA з Болгарії, 
  • Romulus Petcan, креативний директор групи Publicis Romania, Румунія, 
  • Hans-Peter Albrecht, Special Agent of Lürzer's Archive, Silverback of The Wunderwaffe, Німеччіна разом із Charlotte Bufler, Special Agent of Lürzer's Archive, Rocket of The Wunderwaffe, Німеччина
  • KEY SPEAKER – всесвітньо відома Jessica Walsh, що працює у дизайні і арт-директором та партнером у Sagmeister & Wals із США.

Закінчуємо день запальною вечіркою «Fish Party». 

Третьому дню тонус зададуть спікери: 

  • Loucas Gregoras, засновник та креативний керуючий директор Partners Y&R, Кіпр
  • David Khosroshvili, CEO, WiFisher, Грузія
  • Ivetta Delikatnaya, партнер Ecomm agency та NGO Change Communication, Україна
  • Luna Maurer креативний директор MONIKER з Нідерландів.

Фестиваль проведе 2 воркшопи: один для маркетологів, один для рекламістів та дві панельні дискусії  «Tech&Ad: Big Changes in the industry» і «Who runs the world? Bold and crazy creatives». Протягом всіх фестивальних днів працює ABS Networking Zone. 

22 вересня відбудеться довгоочікувана Церемонія нагородження переможців фестивалю Ad Black Sea 2018 та вечірка-закриття фестивалю у гавайському стилі.

Расскажите друзьям про новость