17 Авг 2021, 13:16

Всупереч sexy дівчатам та милим цуценятам: відеоролик про пунктуальну доставку

Усі ми пам’ятаємо нестерпне відчуття болю, коли доставка довгоочікуваного замовлення запізнюється. Відтепер за кожне запізнення доставки товару в магазин АЛЛО ви отримаєте АЛЛО Гроші.

Однак не розраховуйте, що це постійно траплятиметься, адже доставка АЛЛО вирізняється своєю пунктуальністю. І саме про неї — сюжет нового ролику!

У ролику TABASCO, знятому розумним продакшеном Clever Films, кур’єр АЛЛО з товаром стикається з десятками спокус: безкоштовні білети до Барси, милі цуценята та гігантська приставка ніби навмисно намагаються відволікти його увагу від основної цілі. Але він знаходить у собі сили та встигає в назначений час! Ось на такі жертви він пішов, аби замовлення мрії швидше опинилося у ваших люблячих руцях.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь
Звичайно, очікування доставки гарячої піци, свіжого круасану не зрівняється з очікуванням доставки електросамоката чи планшета, але ми так не думаємо. Тому беремо на себе зобов’язання доставляти «свіжим» та «гарячим» і виконувати обіцяні строки. Або платити гроші, АЛЛО Гроші.
Ігор Смірнов
директор із логістики, АЛЛО
Наш кур’єр — ідеальний персонаж. Чоловіки йому співчувають з погляду чоловічої солідарності, а жінкам він подобається, бо не піддається спокусам. Що тут казати, всі, хто працював над роликом, неодноразово спокушалися — але, на щастя, героїчно пройшли це випробування і зробили якісний продукт.
Олег Завгородній
Associate Creative Director, TABASCO

А поки вангуємо: ви будете сподіватися, що кур’єр хай зовсім трішки, але запізниться наступного разу.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео