PRIME Group запускає інструмент для перевірки та презентації сюжетів зовнішньої реклами
19 Окт 2021, 17:19

PRIME Group запускає інструмент для перевірки та презентації сюжетів зовнішньої реклами

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group представив оновлену версію візуалізатора рекламних сюжетів. Інструмент призначений для швидкої оцінки читабельності сюжетів в умовах, наближених до реальних. Візуалізатор дозволяє перевірити, наскільки добре повідомлення зчитується на відстані, чи є колірне рішення вдалим, і, в цілому, наскільки органічно сюжет вписується в міське середовище. Також інструмент стане в пригоді для швидкого створення візуалізацій з метою демонстрації їх клієнтам.

Візуалізатором може скористатися будь-хто, чи то маркетолог невеликого бренду, чи то дизайнер рекламно-комунікаційного холдингу. Інструмент знаходиться у вільному доступі на вебсайті PRIME Group. Візуалізатор розроблений на основі набору мокапів з рекламними конструкціями на вулицях українських міст. Ці високоякісні зображення призначені для використання дизайнерами офлайн.

«В першу чергу наш інструмент орієнтований на дизайнерів і маркетологів брендів, що не мають досвіду в зовнішній рекламі. Коли розміщуєшся вперше, більше уваги зазвичай приділяєш вибору рекламних місць. Однак, важливо пам’ятати, що грамотне медіапланування — лише половина справи. Якщо не приділити достатньо уваги креативу, кампанія може працювати нижче своїх можливостей, не бути достатньо ефективною. Візуалізатор дозволяє в декілька кліків завантажити зображення, побачити сюжет очима аудиторії й прийняти рішення про необхідність доопрацювання або ж переконатися, що все зроблено вірно. Зазвичай більшість проблемних місць в рекламному сюжеті впадають в око відразу. Швидка онлайн-перевірка макетів дозволяє зменшити ризик того, що креатив виявиться нездатним вразити або нерозбірливим з відстані декількох десятків метрів», — говорить Людмила Короткова, заступниця директора з маркетингу PRIME Group.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Отримані візуалізації можна використовувати при створенні презентацій для клієнтів, ними можна поділитися в соцмережах або просто зберегти.

Расскажите друзьям про новость