Незалежна асоціація телерадіомовників провела зустріч між представниками радіомовних компаній, маркетингових компаній та рекламних агенцій. Під час зустрічі маркетингові компанії презентували методи підвищення ефективності вимірювання радіоаудиторії в Україні. Компанії, що мають досвід вимірювання, розробили власні методики, що можуть бути використані у радіометрії у вітчизняних умовах.
У презентації взяли участь компанії «Комікон Україна», InMind, TNS-Україна, GFK Україна і Sirex-Marketing Service.
Всі учасники зустрічі були зацікавлені у пропозиції маркетингових компаній, оскільки представники радіомовників і рекламного ринку усвідомлюють недостатню ефективність радіореклами та можливість збільшити рекламні бюджети у галузі. Організатори вбачають у цьому позитивну тенденцію, оскільки радіоринок починає об’єднуватись в усвідомленні власних потреб та інтересів.
У презентації взяли участь компанії «Комікон Україна», InMind, TNS-Україна, GFK Україна і Sirex-Marketing Service.
Всі учасники зустрічі були зацікавлені у пропозиції маркетингових компаній, оскільки представники радіомовників і рекламного ринку усвідомлюють недостатню ефективність радіореклами та можливість збільшити рекламні бюджети у галузі. Організатори вбачають у цьому позитивну тенденцію, оскільки радіоринок починає об’єднуватись в усвідомленні власних потреб та інтересів.