У 4 категоріях конкурсу з-поміж 179 подач 22 роботи здобули нагороди. Серед них 2 золота, 6 срібл, 9 бронз та 5 спеціальних відзнак.
Power of Young поєднав актуальні форми комунікації, технології та креативність. Конкурс заохочує молодь створювати свіжі креативні форми. Водночас — це платформа, на якій молоді креатори можуть заявити про себе та знайти однодумців. Участь безкоштовна.
Power of Young 2021 розпочався у вересні й отримав 179 робіт учасників у 4 категорії:
- CONCEPTUAL COMMUNICATION
- VISUAL COMMUNICATION
- VIDEO & MOTION COMMUNICATION
- MUSIC & SOUND COMMUNICATION
Роботи учасників третього щорічного конкурсу для молодих креаторів оцінювали 26 членів журі, що працюють у різних креативних індустріях, та уже здобули визнання спільноти. До суддівської команди увійшли: музиканти, дизайнери, художники та графіки, креативні директори та стратеги, режисери та продюсери, директори фестивалів, автори текстів, творці контенту, лідери думок та інші експерти індустрії.
Вони виділили 44 шорт-листи, а 22 роботи здобули нагороди, серед яких 2 золота, 6 срібл, 9 бронз та 5 спеціальних відзнак. Усіх суддів та переможців, включно з шорт-листами, можна глянути також на сайті конкурсу: pyevent.com.ua.
CONCEPTUAL COMMUNICATION оцінювали: Роман Голубовський, Оксана Павленко, Яна Дзига, Анна Почтаренко, Анастасія Соколова,Наталя Островська, Андрій Рибкін та Сергій Білошицький.
Переможці категорії:
Срібло
Софія Лісовська — “HZV album cover”
Бронза
Ольга Петрощук — “Fem.FM”
Євгенія Пак – “Oповідання «Айвазовський з Хвильовим йдуть у слоудайв»”
MUSIC & SOUND COMMUNICATION оцінювали: Артем Дудко, Сергій Яценко, Юрій Настоящий, Максим Хоменко та Андрій Луценко.
Переможці категорії:
Золото
Анастасія Галушко – “Breathe“
Срібло
Дмитро Гжибовецький – “Український Бекґраунд“
Андрій Кунін – “Mind Plateau“
Бронза
Вадим Овсянніков – “VadimoooV“
Данило Дунець – “I-Human“
Спеціальна відзнака
Станіслав Білас – “The Bilaz-Please“
Дарина Щербак – “Wait For Me“
Ігор Малінка – “Irgan Himbeere – VII skår“
VIDEO & MOTION COMMUNICATION оцінювали: Катерина Янюк, Анна Дацюк, Анастасія Ковальчук, Костя Клепка, та Руслан Паламарчук
Переможці категорії:
Срібло
Андрій Кунін – “Mind Plateau“
Людмила Незнахіна – “Delivery“
Бронза
Олексій Уточкін – “Sich“
VISUAL COMMUNICATION оцінювали: Микола Коваленко, Юрко Гуцуляк, Тарас Макар, Анна Карнаух, Дмитро Буланов, Оля Носко, Олег Білий та Костя Шнайдер.
Переможці категорії:
Золото
Софія Лісовська – “HZV album cover“
Срібло
Владислав Смичек – “Fully recyclable detergent container packaging“
Бронза
Юлія Ганик – “Ілюстрована книга «Я живу» за мотивами творчості Кузьми Скрябіна“
Роман Горський – “One poster design every day for 365 days“
Валерія Дячук – “Майор Сирочок“
Захар Кривошия – “Брендинг для «Бібліотеки Рясне»“
Спеціальна відзнака
Юлія Ганик – “Ілюстрована дитяча книга «Комарик Зюзя»”
Валерія Дячук – “SAKANA SEMPAI SCHOOL”
Power of Young започаткований у 2019 році трьома креативними агенціями – Leo Burnett Ukraine, Publicis Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine, що входять до складу Publicis Groupe Ukraine. Торік учасники подали 152 роботи з усієї України.