Power of Young 2021 назвав переможців конкурсу молодих креаторів
30 Дек 2021, 16:47

Power of Young 2021 назвав переможців конкурсу молодих креаторів

У 4 категоріях конкурсу з-поміж 179 подач 22 роботи здобули нагороди. Серед них 2 золота, 6 срібл, 9 бронз та 5 спеціальних відзнак.

Power of Young поєднав актуальні форми комунікації, технології та креативність. Конкурс заохочує молодь створювати свіжі креативні форми. Водночас — це платформа, на якій молоді креатори можуть заявити про себе та знайти однодумців. Участь  безкоштовна. 

Power of Young 2021 розпочався у вересні й отримав 179 робіт учасників у 4 категорії:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • CONCEPTUAL COMMUNICATION
  • VISUAL COMMUNICATION 
  • VIDEO & MOTION COMMUNICATION 
  • MUSIC & SOUND COMMUNICATION

Роботи учасників третього щорічного конкурсу для молодих креаторів оцінювали 26 членів журі, що працюють у різних креативних індустріях, та уже здобули визнання спільноти. До суддівської команди увійшли: музиканти, дизайнери, художники та графіки, креативні директори та стратеги, режисери та продюсери, директори фестивалів, автори текстів, творці контенту, лідери думок та інші експерти індустрії. 

Вони виділили 44 шорт-листи, а 22 роботи здобули нагороди, серед яких 2 золота, 6 срібл, 9 бронз та 5 спеціальних відзнак. Усіх суддів та переможців, включно з шорт-листами, можна глянути також на сайті конкурсу: pyevent.com.ua.

CONCEPTUAL COMMUNICATION оцінювали: Роман Голубовський, Оксана Павленко, Яна Дзига, Анна Почтаренко, Анастасія Соколова,Наталя Островська, Андрій Рибкін та Сергій Білошицький.

Переможці категорії: 

Срібло

Софія Лісовська — “HZV album cover”

Бронза

Ольга Петрощук — “Fem.FM”

Євгенія Пак –  “Oповідання «Айвазовський з Хвильовим йдуть у слоудайв»”

MUSIC & SOUND COMMUNICATION оцінювали: Артем Дудко, Сергій Яценко, Юрій Настоящий, Максим Хоменко та Андрій Луценко. 

Переможці категорії: 

Золото

Анастасія Галушко –  “Breathe“ 

Срібло

Дмитро Гжибовецький –  “Український Бекґраунд“ 

Андрій Кунін –  “Mind Plateau“ 

Бронза 

Вадим Овсянніков –  “VadimoooV“ 

Данило Дунець –  “I-Human“ 

Спеціальна відзнака

Станіслав Білас –  “The Bilaz-Please“ 

Дарина Щербак –  “Wait For Me“ 

Ігор Малінка –  “Irgan Himbeere – VII skår“

VIDEO & MOTION COMMUNICATION оцінювали: Катерина Янюк, Анна Дацюк, Анастасія Ковальчук, Костя Клепка, та Руслан Паламарчук

Переможці категорії: 

Срібло

Андрій Кунін –  “Mind Plateau“ 

Людмила Незнахіна –  “Delivery“ 

Бронза 

Олексій Уточкін –  “Sich“

VISUAL COMMUNICATION оцінювали: Микола Коваленко, Юрко Гуцуляк, Тарас Макар, Анна Карнаух, Дмитро Буланов, Оля Носко, Олег Білий та Костя Шнайдер.

Переможці категорії: 

Золото

Софія Лісовська –  “HZV album cover“ 

Срібло

Владислав Смичек –  “Fully recyclable detergent container packaging“ 

Бронза 

Юлія Ганик –  “Ілюстрована книга «Я живу» за мотивами творчості Кузьми Скрябіна“ 

Роман Горський –  “One poster design every day for 365 days“ 

Валерія Дячук –  “Майор Сирочок“

Захар Кривошия –  “Брендинг для «Бібліотеки Рясне»“ 

Спеціальна відзнака

Юлія Ганик –  “Ілюстрована дитяча книга «Комарик Зюзя»” 

Валерія Дячук –  “SAKANA SEMPAI SCHOOL”

Power of Young започаткований у 2019 році трьома креативними агенціями – Leo Burnett Ukraine, Publicis Ukraine та Saatchi & Saatchi Ukraine, що входять до складу Publicis Groupe Ukraine. Торік учасники подали 152 роботи з усієї України.

Расскажите друзьям про новость