Учасники можуть подати роботу до 8 листопада. Подача — безкоштовна. Журі — професіонали із досвідом та іменем у дизайні, музиці, відео та інших креативних індустріях. Їх імена оголосимо згодом.
Усі правила можна прочитати на сайті: pyevent.com.ua.
Далі обери відповідну категорію. Усього їх 4:
- Conceptual Communication,
- Visual Communication,
- Music and Sound Communication,
- Video and Motion Communication.
Подати можна різні форми креативної комунікації, а отже варіантів безліч: вірш, проза, постер, лого, гіфка, трек, біт, сайт, івент, додаток, фільм, кліп, анімація тощо.
До складу суддів увійшли представники української арт-спільноти та креативні директора і стратеги Publicis Groupe Ukraine.
Надіслати свою роботу треба до 8 листопада 2021 року у формі на сайті.
Power of Young започаткований у 2019 році трьома креативними агенціями Publicis Groupe Ukraine — Leo Burnett, Publicis та Saatchi & Saatchi,