28 Апр 2021, 14:09

Потап в образі вчительки, режисера та продавця в рекламі морозива

ЛІМО та mozgi ideas показують, що важливіше: їсти морозиво чи розповідати, як усі їдять морозиво.

«Як і герої рекламної кампанії, ми морозиво ЛІМО їли, а тому цей реліз доробити не встигли. Пішли брати собі з вишнею і класичне біле, а ще з лісовою ягодою, і шоколадним смаком та згущеним молоком.

І зовсім скоро повернемося з морозивом і подробицями масштабної співпраці ЛІМО та MOZGI GROUP», — спільно прокоментували старт кампанії ЛІМО та креативна агенція mozgi ideas.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Нагадаємо, раніше Потап з’явився у жіночому образі в рекламі OLX.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео