Посольство Швеції перетворило київські вулиці на AR-об’єкти
11 Июн 2021, 15:17

Посольство Швеції перетворило київські вулиці на AR-об’єкти

У Києві з’явився пішохідний маршрут з елементами доповненої реальності, присвячений українсько-шведській співпраці. Від Національного музею історії України вздовж Пейзажної алеї до Арки дружби народів представлені ключові цінності, які об’єднують Україну та Швецію. Ініціатива презентована в рамках Днів Швеції в Україні 2021 у партнерстві з Першою леді України. 

Понад рік Швеція закрита для в’їзду українців через пандемію COVID-19. Щоб надати киянам та гостям міста можливість завітати до Швеції, Посольство Швеції в Україні та креативна агенція ANGRY створили “куточки” Швеції прямо тут, на вулицях Києва.

«Ми презентуємо піший маршрут куточками Швеції просто тут, у центрі Києва. Ці куточки – це арт-зони, присвячені тисячорічній дружбі, різноманітності, гендерній рівності, інноваційності, екологічності та безбар’єрності», – сказав Посол Швеції Тобіас Тиберг.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кожна з шести інтерактивних зон присвячена одній з цінностей, які об’єднують українців і шведів: екологічності, рівності, інноваційності, різноманітності, інклюзивності, дружності.

Кожна з шести інтерактивних зон — це змога “опинитися” в Швеції, зробити фотографію чи зняти відео з доповненою реальністю і тим самим відсвяткувати спільні для українців і шведів цінності. 

«Будь-який бренд — це, в першу чергу, його цінності. І чим більше людей їх розділятиме, тим сильніший бренд буде. Рівність, екологічність, інклюзивність — це те, в що однаково вірять і в Швеції, і в Україні. І замість того, щоб говорити про це самому, ми дали змогу розповісти про це кожному.

Створіть білборд і ви отримаєте рекламу, яку намагатимуться ігнорувати. Покладіть той самий білборд на землю і люди самі підходитимуть, щоб подивитися на нього і прочитати більше. А у нашому випадку ще й для того, щоб сфотографуватися», — коментує кампанію креативний директор ANGRY agency Сергій Малик. 

Пройтися пішохідним маршрутом, який об’єднує усі шість інтерактивних зон, від Національного музею історії України до Арки дружби народів усі охочі можуть з 6 червня до 1 липня.

Расскажите друзьям про новость