Популярність аудіо в digital: час займати собі місце
23 Фев 2022, 11:38

Популярність аудіо в digital: час займати собі місце

Аудіореклама в digital — це не просто нове радіо, це принципово нові можливості для бренду. Тим більше, що за даними eMarketer, з 2020 року аудиторія аудіоформатів у digital більша за традиційні радіостанції, при цьому у 2021 році цей відрив збільшився, і тенденція зберігається.

Дивіться самі — динаміка цифр вражає: кількість слухачів подкастів у Європі потроїлася з 2015-го до 2020 року, сягнувши майже 25% населення континенту. Україна демонструє схожі процеси: якщо на початку 2019 року ми тестували в DV360 аудіорекламу на широку аудиторію, і такі рекламні кампанії ще не давали достатнього охоплення, то вже у 2021 році — це повноцінний інструмент, який допомагає бренду бути помітним у мережі. 

39,6% користувачів у всьому світі слухають музику на стрімінгових платформах, 22,9% віддають перевагу онлайн-радіо, 20,4% — обирають подкасти, а ще 20,3% — аудіокниги.

Згідно з останніми даними DataReportal, у січні 2022 року 39,6% користувачів у всьому світі слухають музику на стрімінгових платформах, 22,9% віддають перевагу онлайн-радіо, 20,4% — обирають подкасти, а ще 20,3% — аудіокниги. Як наслідок, ринок реклами реагує збільшенням бюджетів. За інформацією Statista, витрати на рекламу в сегменті цифрової аудіореклами в 2022 році досягнуть майже 7 млрд доларів США.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Як і будь-яка реклама в digital-каналах, аудіо має значні переваги над своїм попередником – аналоговим радіо.

  • Інструментарій. Попит народжує пропозицію, і programmatic-платформи розширюють пул паблішерів, таргетингів та форматів аудіореклами. У своїй роботі ми використовуємо таргетинги на чіткі цільові аудиторії: демографія, місцезнаходження, інтереси та поведінка. Це дозволяє отримувати максимальну ефективність з кожної вкладеної в просування гривні.

Наш нещодавний кейс — проєкт з партнером Ajax Systems. Ми тестували аудіоформат у Spotify й отримали точні дані охоплення на чітко визначену цільову аудиторію, а також можливість відстежувати показники post-view та post-click, що раніше було неможливим для аудіоформатів.

  • Інтерактивність. Це ще одна особливість, що стимулює зростання аудіореклами в digital. У брендів є можливість заохочувати слухачів реагувати на рекламу за допомогою голосових команд та закликів до певної дії.
  • Фоновість. А це вже перевага над іншими digital-каналами. Аудіоконтент частіше споживають у фоновому режимі: під час пробіжки, прогулянки, за кермом тощо. Смартфон в таких ситуаціях частіше не в руках, а це означає, що люди куди рідше вимикатимуть рекламу.
  • Новий креатив. Технічні можливості не існують у вакуумі й впливають на те, як для аудіо реалізується креатив. Наприклад, одна з крутих світових кампаній у Spotify — креатив The Hunger Spotter від Snickers. Ідея базувалась на тому, що голодні люди змінюють музичні вподобання, тому коли такі моменти фіксувались у користувачів, то вони чули відомий слоган про «ти не ти, коли голодний». Більше того, звуковий супровід реклами адаптувався під улюблений жанр користувача.

Adidas пішов ще далі й створив цілий застосунок, що фіксував швидкість і темп пробіжки й підбирав відповідну музику. 

В Україні, щоправда, таких оригінальних і високобюджетних проєктів в аудіо ще немає. Тому, поки це не найпопулярніший канал реклами, радимо дотримуватись основних правил для максимальної ефективності розміщення:

  1. Утримуйте оптимальну тривалість — до 15 сек.
  2. Досягайте повторення назви бренду 2–3 рази.
  3. Будьте уважні до звуку. Слідкуйте за балансом закадрового голосу, музики та інших звуків.
  4. Використовуйте вузькі таргетинги та персоналізовані повідомлення, якщо маєте сегментацію аудиторії вашого продукту.
  5. Не забувайте про візуальну частину (банерні заглушки та можливість перейти на лендінг, якщо користувачу буде цікаво дізнатись більше).
  6. Коммунікуйте з різних девайсів та лише в активні аудіосессії.

І головне — починайте працювати з аудіорекламою вже зараз. Цей канал уже довів свою ефективність, але в ньому ще є багато можливостей для цікавих форматів і проєктів, які покращують знання про бренд і, звичайно, продажі. Аудіореклама в digital-каналах має велике майбутнє, тому краще інвестувати та розвивати її сьогодні, ніж бути серед останніх завтра.

Расскажите друзьям про новость