Покупателей разыграли говорящими продуктами.
12 Авг 2016, 14:30

Покупателей разыграли говорящими продуктами.

В рамках промо первой анимационной комедии для взрослых о невероятных приключениях еды из супермаркета «Полный расколбас» канадский актер и сценарист Сет Роген спрятал в нью-йоркском супермаркете еду, которая заговаривала с покупателями.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость