Pokemon International ностальгує за дев’яностими в новій рекламній кампанії
23 Фев 2022, 11:07

Pokemon International ностальгує за дев’яностими в новій рекламній кампанії

Багато рекламних роликів відеоігор зняті за тією самою формулою. Сім’я сидить удома у своїй вітальні та грає у відеогру з майже відсутнім діалогом. Це служить більше для демонстрації ігрового процесу, але може бути застарілим для реклами.

Для свого нового випуску Pokémon Legends: Arceus на Nintendo Switch маркетингова команда у лондонському офісі The Pokémon International Company вигадала рекламні ролики, у яких маріонетки покемонів знаходяться у центрі реаліті-шоу. Реклама межує між абсурдом та комедією, яка переносить глядачів у 90-ті.

«Це справді сталося з ідеї, що Pokémon Legends: Arceus бере щось таке старе та знайоме і дивиться на це з нової точки зору», — старший директор з маркетингу The Pokémon International Company Пітер Мерфі розповів про те, звідки прийшла ідея використати маріонеток.

«Це надихнуло нас взяти деякі з найбільш загальновизнаних форматів телешоу, але надати їм свіжого вигляду з покемонами. Ми також вважаємо, що гумор добре працює для залучення людей. Це і спровокувало нас зосередитися на маріонетках, а не на комп’ютерній графіці».

Мерфі додав, що слоган «Pokémon — but not as you know it», пропонує колишнім фанатам або людям, які ніколи не грали в ігри про покемонів, поглянути свіжим поглядом ще раз на ігри.

Компанія Pokémon International розмістила рекламні ролики на своїх діджитал та соціальних платформах. Відео також були адаптовані під кожен регіон та мову. Субтитри включають французьку, німецьку, італійську та іспанську мови, оскільки компанія сподівається, що така доступність допоможе Pokémon охопити ширшу аудиторію.

Компанія Pokémon International вирушила на лос-анджелеську творчу платформу Tongal для проведення кампанії. З того моменту, як проект отримав зелене світло, команда Tongal керує творчим та виробничим процесом.

«Я схилявся до гумору 90-х і намагався якнайсерйозніше розіграти кліше. Чим серйозніше ви ставитеся до комедії, тим вона смішніша. Сильно спиратися на образи та серйозно ставитися до лялькового аспекту було моїм режисерським підходом». — пояснив комерційний директор Енді Келемен.

Расскажите друзьям про новость