PointeR Agency анонсувало можливість запустити власне PR-агентство під власною франшизою. В офіційному прес-релізі повідомляється, що аби хто не зможе стати партнером, доведеться пройти ретельний відбір. Майбутнім партнерам обіцяють напрацювання агенції та стандарти надання послуг, підсилення експертизи, допомогу в розробці пропозицій для клієнтів, консультації при роботі над складними продуктами (аудити, стратегії, антикризові комунікації тощо), промо на національному та локальному рівні, фінансову та юридичну підтримку і, звісно, саму торгову марку PointeR Agency для роботи.
MMR дізналося подробиці у засновниці PointeR Agency Олесі Стойко
На які міста в першу чергу розраховано проект? Де на ваш погляд є найбільший попит на послуг PR агенцій?
Для нас регіон, в якому працюватиме наш потенційний партнер – це економічно розвинена адміністративна одиниця. Це не звичні усім обласні центри, а в першу чергу міста, навколо яких потужно розвивається бізнес та промисловість або які мають такий потенціал (напр., Біла Церква, Калуш тощо). Також «регіоном» може бути одна чи більше областей відразу, або ж частина території, яка покриває Україну та наших західних сусідів – залежно від амбіцій та побажань франчайзі. При цьому, ми не хочемо, щоб наші партнери займалися «канібалізмом», тому у кожному із регіонів ми обиратимемо лише одного партнера.
Що вас мотивувало запустити власну франшизу?
Мотив – це розвиток ринку PR в Україні та розширення нашого бізнесу. Ми порахували, що відкриття представництв агентства в регіонах набагато менш приваблива схема для масштабування бізнесу (з точки зору організаційних та фінансових затрат), ніж відкриття мережі франчайзі.
З іншого боку, ми можемо значно спростити і здешевити колегам запуск нових PR-бізнесів в регіонах за рахунок нашої експертизи, підтримки та вже відбудованого бренду. До нас регулярно звертаються потенційні клієнти з регіонів, яким ми не завжди можемо бути корисними через географічну віддаленість та завантаженість команди поточними клієнтами. А ми бачимо, що у регіонах є сильні і мотивовані люди та компанії з потенціалом, яким інколи може бракувати досвіду чи імені. Разом ми можемо сприяти розвитку галузі та прививати культуру Public Relations іншим бізнесам.
Які вимоги висуваєте до франчайзі?
Ми виходимо з того, що наш франчайзі – це не стільки портфельний інвестор, скільки людина з розумінням комунікаційного ринку та особливостей свого регіону. Це людина на місці, яка має певний досвід – маркетинг, PR, журналістика, SMM тощо – та відчуває в собі сили почати власну справу. А також компанії, яким може не вистачати експертизи, кейсів чи імені, для того, щоб ефективніше і дорожче продавати свої послуги.
В перспективі 1-2 років скільки плануєте відкрити партнерських агенцій?
Ми не ставимо перед собою кількісну мету, але, виходячи з нашого поточного бачення, у планах за 2 роки покрити до 20-ти представництв в Україні та по західному зарубіжжю. На що у нас вже є запити на даний час (Польща, Молдова) від потенційних партнерів.