Platforma розробила новий бренд для Fozzy Group
26 Ноя 2008, 10:59

Platforma розробила новий бренд для Fozzy Group

Platforma розробила назву та платформу бренда для мережі фармацевтичних супермаркетів «Біла Ромашка». Один з постійних клієнтів Platforma, корпорація Fozzy Group анонсувала відкриття третього фармацевтичного супермаркету «Біла Ромашка».

 

За словами Віри Догонової, директора «Фоззі-Фарм», мережа фармацевтичних супермаркетів «Біла Ромашка» – це новий погляд і нове відношення до здоров’я людини. В нових фармацевтичних супермаркетах, окрім звичного аптечного асортименту, в значній мірі представлені товари для здоров’я.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

 

Це вже не перший спільний проект з Fozzy Group. Platforma розробила ім’я та платформу позиціювання для власних торгівельних марок «Премія», «Повна Чаша», а також програми для постійних покупців мережі Сільпо «Власний Рахунок».

Расскажите друзьям про новость