Platforma розробила новий бренд для Fozzy Group
26 Ноя 2008, 10:59

Platforma розробила новий бренд для Fozzy Group

Platforma розробила назву та платформу бренда для мережі фармацевтичних супермаркетів «Біла Ромашка». Один з постійних клієнтів Platforma, корпорація Fozzy Group анонсувала відкриття третього фармацевтичного супермаркету «Біла Ромашка».

 

За словами Віри Догонової, директора «Фоззі-Фарм», мережа фармацевтичних супермаркетів «Біла Ромашка» – це новий погляд і нове відношення до здоров’я людини. В нових фармацевтичних супермаркетах, окрім звичного аптечного асортименту, в значній мірі представлені товари для здоров’я.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Це вже не перший спільний проект з Fozzy Group. Platforma розробила ім’я та платформу позиціювання для власних торгівельних марок «Премія», «Повна Чаша», а також програми для постійних покупців мережі Сільпо «Власний Рахунок».

Расскажите друзьям про новость