Платформа Lemon.io зварила тонну крафтового пива й хоче поділитись із розробниками
25 Окт 2021, 13:28

Платформа Lemon.io зварила тонну крафтового пива й хоче поділитись із розробниками


Lemon.io — платформа, яка допомагає знайти розробникам віддалену довгострокову роботу. Завдяки платформі кваліфіковані інженери (рівня middle+) можуть працювати над проектами міжнародних компаній у зручному для них режимі. Lemon.io бере на себе весь процес пошуку клієнтів, організовує співбесіди й виплачує гроші за домовленим погодинним рейтом. Так можна отримувати ринкову зарплатню, контролюючи власний час, тариф і навантаження.

Нещодавно Lemon.io перетнув важливу позначку: компанія виплатила українським розробникам понад 8 мільйонів доларів, половину з них — у 2021 році. На честь цього замовила тонну пива Lemon Ale (близько 2500 пляшок) і планує ним поділитися.

Що потрібно знати про пиво

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Lemon Ale створено у співпраці з командою крафтових пивоварів Ceyvo. Основа його рецептури — традиції варіння індійського блідого елю й один із найкращих американських хмелів. Пиво вийшло легким, із приємною цитрусовою гірчинкою та квітковим ароматом. Карамельний солод, що традиційно використовується при варці темних сортів пива, додає йому несподіваної приємної солодкості й питкості.

На етикетках намальовані морські монстри, що трощили кораблі й галери у відкритому морі. До чого тут вони? Легенда Lemon Ale (яку ти прочитаєш на листівці) стверждує, що пиво не вирішить усіх проблем, але задобрить твоїх монстрів. Кожна пляшка унікальна — як і розробники. Відсканувавши QR-код, можна більше дізнатись про монстра на етикетці.

Як отримати пляшку Lemon Ale

Щоб його отримати, покажи свій LinkedIn-профіль бармену. Пропозиція дійсна для розробників рівня senior та middle.

Список барів наразі виглядає так:

  • «Склад», Бессарабська площа, 2 (метро «Палац спорту»)
  • Konteyner, Михайлівська, 13 (метро «Майдан Незалежності»)
  • Konteyner, Золотоустівська, 22 (метро «Університет»)
  • «PR Bar», Петра Сагайдачного, 6А (метро «Поштова площа»)
  • Squat 17B, Терещенківська, 17Б (метро «Площа Льва Толстого»)
  • «Бар 13», Рейтарська, 21/13 (метро «Золоті ворота»).

Правила прості: одна пляшка на людину, дегустація до останнього літра. Купити пиво окремо не можна, зате можна (і треба) приходити з колегами. І наостанок: надмірне споживання може викликати бунт на галері!.. Дзинь.

Расскажите друзьям про новость