Молочка — це дуже корисно, але ж так нууудно… Сьогодні полиці
магазинів переповнені однаковими пляшками та упаковками з
однаковими фруктами, що падають в однакові «хвилі» молока.
Рибченко Вікторія, старший бренд-менеджер Danone Ukraine: «Бренд — це особистість, яка повинна розвиватися, а не стояти на місці. Особливо з такою назвою марки, як «Актуаль», у всіх у команді було незаперечне бажання зробити продукт максимально актуальним. Адже він призначений для молодих, яскравих і активних людей, які шукають смак у всьому, чим займаються, і хочуть отримувати від цього задоволення. Тому «Актуаль» хоче ділитися своїм освіжаючим смаком і користю у сучасній і цікавій подачі».
Бондаренко Катерина, молодший бренд-менеджер Danone Ukraine: «Лакто-сік «Актуаль» — це, в першу чергу, освіжаючий напій, який несе користь молочної сироватки і смак соку. А ринок напоїв яскраво демонструє своє бажання бути в тренді для своєї аудиторії, так би мовити друзів. Саме бажання бути на одній хвилі зі своїм споживачем підштовхнуло нас до такого яскравого і стильного дизайну».
Розробкою нових етикеток займалася команда креативного агентства R Agency.
Аліса Меженська, молодший арт-директор R Agency: «Нам дуже пощастило з клієнтом, який був готовий до нестандартних рішень. Він підтримав наше бажання відірватися на повну, щоб виділитися з блідої маси упаковок у молочному відділі. Ми зробили яскраві сюрреалістичні ілюстрації, в яких показуємо, що «Актуаль» актуальний у будь-якій, навіть найнезрозумілішій ситуації. Також ми наповнили етикетку різними фічами типу «рецептів від запари», щоб людям було цікаво розглядати її по дорозі до каси, або навіть запостити в Instagram».