Планета-апельсин та лимон в костюмі акули: «Актуаль» від Danone презентував новий дизайн
30 Май 2019, 07:30

Планета-апельсин та лимон в костюмі акули: «Актуаль» від Danone презентував новий дизайн

Молочка — це дуже корисно, але ж так нууудно… Сьогодні полиці
магазинів переповнені однаковими пляшками та упаковками з
однаковими фруктами, що падають в однакові «‎хвилі» молока.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Рибченко Вікторія, старший бренд-менеджер Danone Ukraine: «Бренд — це особистість, яка повинна розвиватися, а не стояти на  місці. Особливо з такою назвою марки, як «Актуаль», у всіх у команді було незаперечне бажання зробити продукт максимально актуальним. Адже він призначений для молодих, яскравих і активних людей, які шукають смак у всьому, чим займаються, і хочуть отримувати від цього задоволення. Тому «Актуаль» хоче ділитися своїм освіжаючим смаком і користю у сучасній і цікавій подачі». 

Бондаренко Катерина, молодший бренд-менеджер Danone Ukraine: «Лакто-сік «Актуаль» — це, в першу чергу, освіжаючий напій, який несе користь молочної сироватки і смак соку. А ринок напоїв яскраво демонструє своє бажання бути в тренді для своєї аудиторії, так би мовити друзів. Саме бажання бути на одній хвилі зі своїм споживачем підштовхнуло нас до такого яскравого і стильного дизайну».

Розробкою нових етикеток займалася команда креативного агентства R Agency. 

Аліса Меженська, молодший арт-директор R Agency: «Нам дуже пощастило з клієнтом, який був готовий до нестандартних рішень. Він підтримав наше бажання відірватися на повну, щоб виділитися з блідої маси упаковок у молочному відділі. Ми зробили яскраві сюрреалістичні ілюстрації, в яких показуємо, що «Актуаль» актуальний у будь-якій, навіть найнезрозумілішій ситуації. Також ми наповнили етикетку різними фічами типу «рецептів від запари», щоб людям було цікаво розглядати її по дорозі до каси, або навіть запостити в Instagram». 

Расскажите друзьям про новость