Пикап-внедорожник Mercedes-Benz стал объектом охоты папарацци.
16 Янв 2019, 13:46

Пикап-внедорожник Mercedes-Benz стал объектом охоты папарацци.

Креативщики из агентства The Royals выпустили смешной ролик, в котором Mercedes-Benz X-Class V6 скрывается от папарацци. Кампания поддерживается в диджитале, печати, на радио и в наружной рекламе.  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость