09 Окт 2008, 07:45

Підсумки виставки компаній-роботодавців «День Кар’єри»

Завершилась робота виставки компаній-роботодавців «День Кар’єри» та ярмарку вакансій в галузі медіа

Підсумки виставки компаній-роботодавців «День Кар’єри»

7 жовтня у Київському Палаці Спорту проходила виставка компаній-роботодавців «День Кар’єри» та ярмарок вакансій в галузі медіа «Медіа-кар’єра». Понад 8 000 студентів та молодих спеціалістів відвідало подію.

 

Учасниками «День кар’єри» стали більше 70 компаній серед яких: ТиДиСи, Procter&Gamble, JT International, Ernst&Young, Ancor, «Мобілочка», «Європродукт», ПУМБ, СК Провідна, СК ПЗУ, Білайн, Mars, Вентеляційні системи, Квадрокс, Adidas, ING bank, Прокредитбанк, life:), EBS, Udec, Бізнес-мистер, Colgate-Palmolive, Radisson, Арт-мастер, Порта УАН, Winner Automotive, Philips, Metro Cash&Carry, Симкорп, Райффайзен Банк Аваль,PricewaterhouseCoopers, Aerosvit,Unitrade, Квазар Мікро, British American Tobacco, Простофінанс, Інтертоп, KPMG, Олімп, Deloitte, Банк Надра, ManPower, Metinvest і т.д.

 

«Виставка проходила втретє і на сьогодні ми є безперечними лідерами в цій сфері як по кількості експонентів так і по кількості відвідувачів. Загалом за 7 годин подію відвідало від 8 до 10 тисяч чоловік, при тому, що приблизно 90% з них підпадають під віковий діапазон нашої цільової аудиторії – від 18 до 28 років. Водночас важливо те, що проводячи виставку двічі на рік, ми постійно залучаємо нові компанії, які до цього не брали участі в подібних заходах. Вони мають змогу оцінити ефективність участі не тільки завдяки високому рівню організації, але й завдяки широкому набору додаткових послуг, які пропонуються в рамках заходу.» — говорить Максим Немеш, генеральний директор компанії GRS Україна.

 

В «Медіа кар’єрі» , яка проходить в рамках «День Карєри», взяли участь провідні телеканали Інтер та ICTV,  агентства групи Publicis Groupe Ukraine, Український Медіа Холдинг, та Київський Медіа Холдинг, видавничий холдинг «Сегодня Мультимедіа»,  журнали College та «Власть денег».

 

«До «Медіа кар’єри» ми доєдналися у цьому році вперше і для нас участь у виставці вакансій є важливою подією, адже це можливість зустріти молодих та перспективних сьогоднішніх та майбутніх працівників наших агенцій. Іншим важливим приводом для участі в таких подіях є, на мою думку, необхідність на українському ринку, в той час коли брак професійних кадрів в нашій сфері очевидний,  формувати молоді кадри вже сьогодні, коли вони ще навчаються та націлювати їх на той командний та креативний дух, який ми вимагаємо від своїх працівників.» — зазначив Олег Попенко,  генеральний директор Publicis Groupe Ukraine.

 

Катерина Котенко, виконавчий директор  Індустріального телевізійного комітету (ІТК)  вважає, що за результатами виставки Організаторам вдалося втілити попередній задум, який полягає у створенні можливостей для такого діалогу, коли компанії заявляють свої, часом, доволі специфічні вакансії – наприклад, режисер, оператор, а студенти, та молоді спеціалісти можуть знайти собі роботу та отримати відповіді на важливі для себе запитання у потенційних роботодавців.

 

До кінця цього року планується запуск джобпорталу www.mediacareer.com.ua – портал вакансій та резюме у медіа сфері.

 


Компанія GRS Україна, лідер на ринку з послуг пошуку та підбору персоналу на початкові позиції. Серед інших проектів компанії – сервіс career.ua — перший всеукраїнський портал з розвитку кар'єри та пошуку роботи для студентів і молодих спеціалістів.  Детальніше читайте на сайті:  http://www.career.ua


МедіаБізнес – це галузеве видання українського медіа-ринку, щоденна онлайн-газета . МБ пише про те, хто, як і скільки заробляє і витрачає в ЗМІ.
Читачі МБ – це люди, що працюють з медіа. Преш за все це менеджери, що приймають рішення  про медіа-інвестиції, розміщення реклами в засобах масової інформації і комерційних медіа-проектах. Крім того МадіаБізнес читають продавці реклами, рекламодавці, маркетологи та інвестори. Детальніше читайте на сайті: 

 


Індустріальний телевізійний комітет (ІТК) – це галузева асоціація, що представляє інтереси телевізійного ринку України. ІТК об’єднує найбільш рейтингові телеканали країни: Інтер, 1+1, Новий, ICTV, СТБ, канал «Україна», ТЕТ НТН, М1, М2, ТОНІС, Мегаспорт. Разом це більше 77,6% національної глядацької уваги (за даними піплметричної панелі GfK-USM на перше півріччя 2008 року). Крім того, членами асоціації  є  рекламні агенції Publicis Groupe Media (раніше DMD&B/Starcom MediaVest Group), Provid/BBDO, Іnіtіatіve medіa та FCB MA, а також великі рекламодавці: українські представництва Coca-Cola, Unilever та Procter&Gamble та Gillette в Україні. Місія ІТК – сприяти розвитку українського телебачення.


Мета ІТК – захист інтересів членів асоціації, забезпечення саморегулювання галузі, створення оптимальних умов для професійної діяльності.
Детальніше читайте на сайті: http://itk.org.ua/

Расскажите друзьям про новость

Новое видео