Підсумки 1-го етапу дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2021 р.
11 Авг 2021, 17:17

Підсумки 1-го етапу дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2021 р.

Комітет Інтернет Асоціації України (ІнАУ) з питань інтернет-реклами виконав 1-й етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2021 р.

Предметом дослідження став об’єм грошових коштів, що направляється рекламодавцями на сегменти медійної інтернет-реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію.

За підсумками 1-го етапу досліджень визначені частки окремих сегментів ринку медійної інтернет-реклами:

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Частка Банерної реклами 32,0%
Частка In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause)53,4%
Частка In-page video (content-roll)6,1%
Частка інших нестандартних рішень (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інші подібні прояви)4,0%
Частка Спонсорства4,5%

Для порівняння з попередніми дослідженнями: дані за 1-е півріччя 2020 — див. тут, за 2020 рік — тут.

В ході дослідження також були визначені частки сегментів мобільної медійної інтернет-реклами (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв). Частка сегментів мобільної медійної інтернет-реклами в загальному обороті медійної інтернет-реклами склала: 

 Частка Банерної реклами25,8%
 Частка In-stream video34,5%
 Частка In-page video (content-roll)4,1%
 Частка інших нестандартних рішень2,5%
 Частка Спонсорства1,4%
 Всього (частка мобільної реклами в загальному обороті)68,3% 

Була визначена частка закупівель за допомогою Programmatic, вона склала для агентств 51,8%.

Також була визначена частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.). Вона склала у агентств 43,4%.

17 серпня завершиться 2-й етап досліджень. За підсумками 2-го етапу буде визначено обсяг ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2021 р., частку прямих продажів на цьому ринку і частку продажів за допомогою Programmatic.

Дякуємо представникам агентств інтернет-реклами, які взяли участь в дослідженні і сформували пул агентств: Razom Group, Sigma, Iplace, Publicis One, Resolution (Optimum Media Ukraine), TMGU, AdWork, DIEVO, MediaHead, Netpeak, ADINDEX, Медіа Партнерство Баінг, TWIGA Digital, Postmen, Skykillers.

Дякуємо представнику юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» Олександру Мельнику, який в конфіденційному режимі виконав обробку даних.

Расскажите друзьям про новость