Комітет Інтернет Асоціації України (ІнАУ) з питань інтернет-реклами виконав 1-й етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2021 р.
Предметом дослідження став об’єм грошових коштів, що направляється рекламодавцями на сегменти медійної інтернет-реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію.
За підсумками 1-го етапу досліджень визначені частки окремих сегментів ринку медійної інтернет-реклами:
Частка Банерної реклами | 32,0% |
Частка In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) | 53,4% |
Частка In-page video (content-roll) | 6,1% |
Частка інших нестандартних рішень (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інші подібні прояви) | 4,0% |
Частка Спонсорства | 4,5% |
Для порівняння з попередніми дослідженнями: дані за 1-е півріччя 2020 — див. тут, за 2020 рік — тут.
В ході дослідження також були визначені частки сегментів мобільної медійної інтернет-реклами (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв). Частка сегментів мобільної медійної інтернет-реклами в загальному обороті медійної інтернет-реклами склала:
Частка Банерної реклами | 25,8% |
Частка In-stream video | 34,5% |
Частка In-page video (content-roll) | 4,1% |
Частка інших нестандартних рішень | 2,5% |
Частка Спонсорства | 1,4% |
Всього (частка мобільної реклами в загальному обороті) | 68,3% |
Була визначена частка закупівель за допомогою Programmatic, вона склала для агентств 51,8%.
Також була визначена частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.). Вона склала у агентств 43,4%.
17 серпня завершиться 2-й етап досліджень. За підсумками 2-го етапу буде визначено обсяг ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2021 р., частку прямих продажів на цьому ринку і частку продажів за допомогою Programmatic.
Дякуємо представникам агентств інтернет-реклами, які взяли участь в дослідженні і сформували пул агентств: Razom Group, Sigma, Iplace, Publicis One, Resolution (Optimum Media Ukraine), TMGU, AdWork, DIEVO, MediaHead, Netpeak, ADINDEX, Медіа Партнерство Баінг, TWIGA Digital, Postmen, Skykillers.
Дякуємо представнику юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» Олександру Мельнику, який в конфіденційному режимі виконав обробку даних.