Підсумки 1-го етапу дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2021 р.
11 Авг 2021, 17:17

Підсумки 1-го етапу дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2021 р.

Комітет Інтернет Асоціації України (ІнАУ) з питань інтернет-реклами виконав 1-й етап дослідження ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2021 р.

Предметом дослідження став об’єм грошових коштів, що направляється рекламодавцями на сегменти медійної інтернет-реклами, орієнтованої на українську інтернет-аудиторію.

За підсумками 1-го етапу досліджень визначені частки окремих сегментів ринку медійної інтернет-реклами:

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Частка Банерної реклами 32,0%
Частка In-stream video (реклама в відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause)53,4%
Частка In-page video (content-roll)6,1%
Частка інших нестандартних рішень (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці, інші подібні прояви)4,0%
Частка Спонсорства4,5%

Для порівняння з попередніми дослідженнями: дані за 1-е півріччя 2020 — див. тут, за 2020 рік — тут.

В ході дослідження також були визначені частки сегментів мобільної медійної інтернет-реклами (реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв). Частка сегментів мобільної медійної інтернет-реклами в загальному обороті медійної інтернет-реклами склала: 

 Частка Банерної реклами25,8%
 Частка In-stream video34,5%
 Частка In-page video (content-roll)4,1%
 Частка інших нестандартних рішень2,5%
 Частка Спонсорства1,4%
 Всього (частка мобільної реклами в загальному обороті)68,3% 

Була визначена частка закупівель за допомогою Programmatic, вона склала для агентств 51,8%.

Також була визначена частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та ін.). Вона склала у агентств 43,4%.

17 серпня завершиться 2-й етап досліджень. За підсумками 2-го етапу буде визначено обсяг ринку медійної інтернет-реклами за I півріччя 2021 р., частку прямих продажів на цьому ринку і частку продажів за допомогою Programmatic.

Дякуємо представникам агентств інтернет-реклами, які взяли участь в дослідженні і сформували пул агентств: Razom Group, Sigma, Iplace, Publicis One, Resolution (Optimum Media Ukraine), TMGU, AdWork, DIEVO, MediaHead, Netpeak, ADINDEX, Медіа Партнерство Баінг, TWIGA Digital, Postmen, Skykillers.

Дякуємо представнику юридичної фірми «Василь Кісіль і партнери» Олександру Мельнику, який в конфіденційному режимі виконав обробку даних.

Расскажите друзьям про новость