Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші
10 Июн 2020, 16:56

Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші

Агенція Leo Burnett Ukraine створила ролик для нової благодійної кампанії, яка має розвінчати міфи про нецільове використання пожертв. Ідея походить з найпоширенішого забобону щодо благодійності: «Хтозна, куди і на що підуть мої гроші?». Digital-медійну кампанію з відеоролику, а також веб-сторінки проєкту реалізує DIEVO.

Герой ролика Артем – один з тих, хто завдяки внескам до фонду «Таблеточки» переміг рак і пройшов 5-річний рубіж після лікування. Саме стільки часу ремісії необхідно, щоб вважати дитину здоровою.

Відповідь на провокативне питання виявляється у простих речах, які повинні бути у дитинстві кожного. Бо після жахливого випробування для Артема звичне життя – немов «лакшері».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Коли партнери з агентства розповіли нам про цю ідею, ми відразу загорілися нею. Це було дуже сміливо, свіжо, провокативно. Ми хотіли саме таку кампанію — яскраву й неординарну. І не помилились — буквально за тиждень вона зібрала для дітей більше половини мільйона гривень. Під час пандемії така підтримка для наших підопічних особливо цінна», — розповідає старша фахівчиня з комунікацій фонду «Таблеточки» Ганна Юровицька.

Приєднатися до збору коштів можна за посиланням.

Расскажите друзьям про новость