Агенція Leo Burnett Ukraine створила ролик для нової благодійної кампанії, яка має розвінчати міфи про нецільове використання пожертв. Ідея походить з найпоширенішого забобону щодо благодійності: «Хтозна, куди і на що підуть мої гроші?». Digital-медійну кампанію з відеоролику, а також веб-сторінки проєкту реалізує DIEVO.
Герой ролика Артем – один з тих, хто завдяки внескам до фонду «Таблеточки» переміг рак і пройшов 5-річний рубіж після лікування. Саме стільки часу ремісії необхідно, щоб вважати дитину здоровою.
Відповідь на провокативне питання виявляється у простих речах, які повинні бути у дитинстві кожного. Бо після жахливого випробування для Артема звичне життя – немов «лакшері».
«Коли партнери з агентства розповіли нам про цю ідею, ми відразу загорілися нею. Це було дуже сміливо, свіжо, провокативно. Ми хотіли саме таку кампанію — яскраву й неординарну. І не помилились — буквально за тиждень вона зібрала для дітей більше половини мільйона гривень. Під час пандемії така підтримка для наших підопічних особливо цінна», — розповідає старша фахівчиня з комунікацій фонду «Таблеточки» Ганна Юровицька.
Приєднатися до збору коштів можна за посиланням.