Первоапрельская шутка от Heineken
06 Апр 2011, 09:54

Первоапрельская шутка от Heineken

 

Чтобы отметить 1 апреля пивной бренд Heineken решил удивить своих голландских потребителей. Так как самым распространенным видом транспорта в Голландии являются велосипеды, креативщики заменили обычные велосипедные корзины на брендированные.

 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

 

 

Расскажите друзьям про новость