Соціальними мережами поширюється вірусний ролік про екологію. Його зняли харківські спортивні організатори та запустили екологічний челендж #мояекодистанція
12 квітня 2020 року відбудеться вже 7-й Харківський Міжнародний Марафон. В цьому році він стає першим екологічно-відповідальним марафоном в Україні.
Саме тому однією з ініціатив стало створення соціальної реклами «Стартуй. Сортуй. Рятуй.», в рамках якої організатори закликають своїх учасників, українські компанії, організації та підприємства ставати екологічно-відповідальними.
Організатори починають зміни з себе і цього року впроваджують нововведення у марафоні:
- Відмовляються від запуску повітряних кульок на старті дистанцій.
- Замінюють пластиковий та паперовий посуд на вироби з кукурудзяного крохмалю.
- Сортують відходи під часу заходу та відправляють на переробку й компостування.
- Зменшують використання паперової продукції – замість друку, розсилають інформацію онлайн.
- Здають рекламні банера заходу на пошив еко-сумок.
На своєму прикладі Avantazh Kharkiv International Marathon показує, що бути eco-friendly колективом та створювати безпечні для середовища заходи можливо і важливо.
Організатори закликають інші українські марафони та компанії почати свою еко-дистанцію.
До цієї ініціативи вже долучилася авіа-компанія Turkish Airlines і тепер кожен учасник, що завантажить мапу еко-дистанції на сайті та зробить публікацію у соціальних мережах з хештегом #мояекодистанція зможе взяти участь у розіграші авіа-квитків в обидві на сторони на будь-який напрямок авіа-компанії.