Перший в Україні only Digital-серіал «Секс, Інста і ЗНО» від 1+1 media серед номінантів X-RAY Marketing Awards
23 Фев 2021, 12:47

Перший в Україні only Digital-серіал «Секс, Інста і ЗНО» від 1+1 media серед номінантів X-RAY Marketing Awards

«Секс, Інста і ЗНО» − перший український серіал про підлітків, створений командою 1+1 Digital Studios ексклюзивно для VOD-платформи. Серіал чесно, без цензури і шаблонів показує, чим насправді живе покоління Z. 

12-серійна teen-dramedy розповідає про життя вінницьких школярів, які дорослішають в українських реаліях – закохуються, товаришують і ворогують, переживають перші труднощі, шукають спільну мову з батьками – і з собою. І паралельно з цим готуються до ЗНО. 

«Без цензури, стереотипів та із добрячим гумором — все це про наш серіал. Герої та їхні історії можуть смішити чи шокувати, але точно не залишать байдужими. В них кожен побачить себе і зрозуміє, що true story happens», − запевняє Ірина Никончук, керівник 1+1 Digital Studios та шоуранерка проєкту.

Крім того, що серіал став справжнім проривом в сегменті виробництва українського креативного продукту для digital-платформи, команда проєкту створила унікальні умови для колаборації з відомими українськими брендами, коли продукти чи послуги демонструвалися не в нав’язливій формі, а динамічно, стильно та з використанням прийому Call to action.

У 5-серій серіалу демонструється ексклюзивна рекламна інтеграція бренду Meest (міжнародна поштово-логістична група), головним героєм якої став сам режисер digital-серіалу «Секс, Інста і ЗНО» – Антоніо Лукіч. Режисер постає в ролі кур’єра Meest, що здійснює доставку товару до замовника, яким є одна з головних героїнь серіалу. 

Перед 1+1 Digital Studios стояло декілька завдань з просування бренду Meest у колаборації:

  • Познайомити молоду діджитальну аудиторію, на яку розрахований серіал СІЗ, з послугами компанії Meest;
  • Через залучення відомої особистості до зйомок сцени з проявом брендингу компанії, збільшити цікавість аудиторії до послуг, якими «користується» герой;
  • Інтегрувати брендинг в кадр, нативно розповівши про послуги. 

За першими результатами співпраці, уже можна говорити про те, що послуги з доставки поштоматами Meest, які демонструються в серіалі, стали одними з найпопулярніших серед інших способів доставки. Охоплення серіалу в YouTube складає понад 3 млн переглядів, а серія з інтеграцією бренду Meest є другою за популярністю серед користувачів.

Детальніше про сюжет серіалу «Секс, Інста, ЗНО»

Історія розпочинається з приголомшливого викриття головної героїні — Саші Моцак, яка завжди була найпопулярнішою дівчинкою в школі, та все змінюється в одну мить. Її конкурентка — Єва Горбатюк — доклала до цього всіх зусиль і продовжує змагатись за першість. Окрім того, друзі головних героїнь сваряться і миряться, зізнаються в коханні і страждають від невзаємності, намагаються порозумітися з батьками, зрозуміти себе і змінити цей світ на краще. І, звісно ж, підготуватися до ЗНО.

Над зйомками серіалу працювала команда 1+1 Digital Studios. Авторка ідеї та шоуранерка проєкту −  Ірина Никончук. Серіал зняв Антоніо Лукіч за сценарієм, створеним Євгенією Бабенко та Павлом Остріковим.

Расскажите друзьям про новость