Анімаційні традиції
На початку нульових міжнародні компанії стали біля витоків світлої традиції: радувати аудиторію анімаційним брендованим контентом напередодні новорічних свят.
Це допомагає пов’язати бренд з теплими емоціями, які вже поруч із різдвяними ярмарками, святковими столами та яскравими ялинками. Нескладний елемент, що дозволяє нагадати про бренд, подарувавши людям приємні моменти. Таким чином, підвищити впізнаваність і завоювати лояльність своїх клієнтів.
У локальних витоків
SAMSUNG Ukraine и Moonhauzen Animation Studio створили перший український анімаційний короткометражний мультфільм з нативною присутністю бренда і органічним впровадженням важливих функцій ТВ і смартфона з 8к камерою.
Спільними плідними зусиллями компаній була створена історія родинності, сучасності та добра, яка доводить, що чудеса трапляються. Варто тільки забажати.
Процес створення
Головний офіс SAMSUNG вкладає багато зусиль в розвиток ринків країн, на яких вони представлені. І в цьому році черга анімаційного контенту вперше досягла України.
SAMSUNG прийшов із запитом на локальний анімаційний мультфільм. Бренду був потрібен розважально-пізнавальний контент з фантастичними нотками. Компанія дала повний креативний карт-бланш на розробку концепту. Єдиною умовою була наявність українських сучасних елементів, якими стали наші локації: Київ, чорноморські пейзажі та Карпатські гори.
Арт-департамент MOONHAUZEN розробив презентацію з ідеями сюжету. У підсумку, для реалізації був відібраний варіант, в який заклали думку, що часом варто допомогти знайти сили слідувати за мрією, а техніка може стати гарним супутником у цій справі.
Всі процеси були спродюсовані Moonhauzen Animation Studio без стороннього втручання рекламних агентств.
Анімаційна студія впоралася з завднням за 4 місяці, для середньостатистичного європейського продакшну реалізація подібного проєкту зайняла би мінімум півроку.