Перший адвент-календар Chanel зазнав шквалу критики
07 Дек 2021, 13:19

Перший адвент-календар Chanel зазнав шквалу критики

Перша спроба Chanel створити адвент-календар не викликала того святкового настрою, на який вона сподівалася.

Щоб відсвяткувати 100-річчя свого фірмового аромату та пляшки, люксовий бренд випустив низку лімітованих одиниць у формі пляшки № 5, включаючи календар, наповнений «таємничими сюрпризами… з щасливим числом Габріель Шанель». ». Незважаючи на те, що в подарунок входять повнорозмірні косметичні засоби Chanel, клієнти не очікували знайти в його 27 коробках «смаколики», як-от стікери та мішечок для зберігання, враховуючи, що календар коштує 825 доларів США.

Набір привернув увагу всього світу, попри те, що користувачі соціальної мережі Weibo назвали це «шахрайством». У мережі TikTok серія відео користувачки Елізи Хармон зібрала мільйони переглядів, що спонукало користувачів Інтернету попереджати потенційних покупців, що подарунок «не вартий того».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
@eliseharmon

Worth the hype? Probably not but it is pretty

♬ It’s Beginning to Look a Lot like Christmas — Michael Bublé
@eliseharmon

Reply to @kellykillahbeebes

♬ The Christmas Song (Merry Christmas To You) — Nat King Cole Trio

Бруно Павловські, президент модного дому Chanel, відтоді відповів, що прикро, що виникла така суперечка, тому що це не те, що очікував бренд. Він також пообіцяв, що в майбутньому бренд буде обережніший.

Chanel також відкинула заяву TikTok зірки про те, що бренд «заблокував» її у мережі. Це пояснюється тим, що, оскільки компанія не активна в TikTok.

Chanel стверджує, що усвідомлює критику щодо адвент-календаря. «Наші сторінки відкриті для всіх, і мільйони підписників стежать за нами по всьому світу. Вони, звичайно, можуть вільно висловлювати свої почуття та думки, будь-то захоплення чи критика, якщо вони поважають правила гарної поведінки», – зазначає бренд.

Проте бренд особисто вважає, що календар — це справжній колекційний предмет, цінність якого не можна підсумувати лише за продуктами, які він містить.

У подальшому захисті продукту лімітованого видання Павловські пояснює, що Chanel доклала зусиль, щоб використовувати для проекту більш екологічні матеріали.

Расскажите друзьям про новость