20 Окт 2020, 10:06

Pepsi випустила нову лімітовану банку, присвячену Львову

Комунікаційне діджитал-агентство TWIGA Digital Ukraine в колаборації з креативною агенцією Lions, що разом працюють у складі групи TWIGA Ukraine, розробили комунікаційну стратегію бренда Pepsi у Львові.

Концепція поєднує культовий напій та культове місто України, довгу історію та відкритість до всього нового. Pepsi та Львів мають багато спільного, а головне — дух свободи. Зробивши акцент на важливій культурній складовій міста — його символі та культурному коді — ми вирішили завоювати серця жителів. І втілили свою ідею у новому лімітованому дизайні банки, який говорить тобі: «Pepsi — це про сучасність та постійний розвиток! Львів цінує своє коріння, але відкритий до нових експериментів. Адже дух Львову в тобі, а Pepsi з тобою».

Ми давно працюємо з брендом та розуміємо, що Pepsi —  про постійний рух, тренди, яскраві колаборації та неочікувані поєднання. Про стиль, який трансформується разом із тобою. Про тебе. Про твій дух. І Львів цьому найкраще резонує! Так і з’явилась наша концепція “Дух Pepsi в тобі”
Наталія Соколик
TWIGA Digital Ukraine

Агенція Lions розробила ексклюзивний дизайн банки для львів’ян, а також візуальні ідеї зовнішньої реклами та брендованих трамваїв, що курсуватимуть вулицями Старого міста.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Расскажите друзьям про новость

Новое видео