Pepsi випустила нову лімітовану банку, присвячену Львову
20 Окт 2020, 10:06

Pepsi випустила нову лімітовану банку, присвячену Львову

Комунікаційне діджитал-агентство TWIGA Digital Ukraine в колаборації з креативною агенцією Lions, що разом працюють у складі групи TWIGA Ukraine, розробили комунікаційну стратегію бренда Pepsi у Львові.

Концепція поєднує культовий напій та культове місто України, довгу історію та відкритість до всього нового. Pepsi та Львів мають багато спільного, а головне — дух свободи. Зробивши акцент на важливій культурній складовій міста — його символі та культурному коді — ми вирішили завоювати серця жителів. І втілили свою ідею у новому лімітованому дизайні банки, який говорить тобі: «Pepsi — це про сучасність та постійний розвиток! Львів цінує своє коріння, але відкритий до нових експериментів. Адже дух Львову в тобі, а Pepsi з тобою».

Ми давно працюємо з брендом та розуміємо, що Pepsi —  про постійний рух, тренди, яскраві колаборації та неочікувані поєднання. Про стиль, який трансформується разом із тобою. Про тебе. Про твій дух. І Львів цьому найкраще резонує! Так і з’явилась наша концепція “Дух Pepsi в тобі”
Наталія Соколик
TWIGA Digital Ukraine

Агенція Lions розробила ексклюзивний дизайн банки для львів’ян, а також візуальні ідеї зовнішньої реклами та брендованих трамваїв, що курсуватимуть вулицями Старого міста.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость