Британський офіс Pepsi вирішив не знімати нової реклами до Різдва. Натомість бренд використовує минулорічний креатив, повідомляє Campaign.
Завдяки маркетинговому «ресайклінгу» споживачі знову побачать креатив Christmas refreshed від лондонського агентства Truant із реперами Kamakaze та TrueMendous. Кампанія 2021 р. отримає назву Refresh Your Christmas, а заощаджені кошти направлять на проведення масштабного заходу у Winter Wonderland Гайд-парку та Backyard Cinema. Обидві локації мають велику популярність у жителів Лондона. Його гостей чекають виступи музичних гуртів, DJ-сети та коктейлі з Pepsi Max у барі на відкритому повітрі.
Проєкт дасть британцям можливість надолужити втрачене, оскільки попередній новорічний сезон був затьмарений ковідними обмеженнями, зокрема скасуванням масових заходів.
Pepsi Max запропонує аудиторії освіжити Різдво за допомогою старих уподобань та традицій. Кампанію підтримають зовнішньою рекламою та digital-контентом.