PEN Ukraine отримала нову айдентику
14 Апр 2020, 16:28

PEN Ukraine отримала нову айдентику

PEN Ukraine захишає свободу слова, сприяє розвитку літератури та міжнародній культурній співправці. Агенції Twiga Ukraine потрібно було розробити сучасну та яскраву айдентику, яку б зрозуміли в Україні та поза її межами.

«Ми хотіли, щоб наш знак вирізнявся з-поміж великої кількості логотипів ПЕН-центрів інших країн, — розповідає креативний директор Twiga Ukraine Юрій Горбачевський. — Так народилася ідея перетворити чорнильну ручку на розгорнутий прапор, який з честю нестимуть члени цієї організації».

було

Прапор – це символ, який має глибину та власну історію. Сьогодні у кожної країни є свій прапор із кольорами, які ідентифікують її. Прапор завжди підіймають вгору під час важливих та урочистих подій. А розгорнутий прапор – це символ свободи, символ країни, в  якій живуть вільні люди.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
стало

Twiga Ukraine розробила логотип та брендбук, які дають можливість зробити кожну подію PEN Ukraine індивідуальною та впізнаваною.

«Це вже другий проєкт, над яким ми працювали разом із Twiga Ukraine, — зазначає виконавча директорка Українського ПЕН Тетяна Терен. — Минулого року ми звернулися до них із проханням розробити дизайн нашої премії для журналістів — Премії імені Георгія Ґонґадзе. Закономірно, що згодом у нас виникла ідея запропонувати Twiga Ukraine попрацювати із глобальнішим завданням — айдентикою самої організації. Мені подобається їхній підхід до роботи: вони щоразу дуже ретельно вивчають український і закордонний контекст».

Расскажите друзьям про новость