12 Май 2008, 10:29

Ожившая еда изголодалась

Ожившая еда стремится съесть соус, видимо, для того, чтобы стать еще вкуснее и быть съеденной.

 

Вот такая трехуровневая логическая цепь в рекламных плакатах соуса Miracel Whip, созданных рекламным агентством JWT, Frankfurt, Germany.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

 

Надпись на плакате: «Чтобы еда стала еще вкусней!».

 

Advertising Agency: JWT, Frankfurt, Germany

Creative Directors: Ralph Thamm, Klaus Schwope

Art Directors: Ralph Thamm, Reinhard Obinger, Pavel Bondarenko

Copywriter: Ralph Thamm

Photographer: Tim Thiel

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео