Ожившая еда изголодалась
12 Май 2008, 10:29

Ожившая еда изголодалась

Ожившая еда стремится съесть соус, видимо, для того, чтобы стать еще вкуснее и быть съеденной.

 

Вот такая трехуровневая логическая цепь в рекламных плакатах соуса Miracel Whip, созданных рекламным агентством JWT, Frankfurt, Germany.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Надпись на плакате: «Чтобы еда стала еще вкусней!».

 

Advertising Agency: JWT, Frankfurt, Germany

Creative Directors: Ralph Thamm, Klaus Schwope

Art Directors: Ralph Thamm, Reinhard Obinger, Pavel Bondarenko

Copywriter: Ralph Thamm

Photographer: Tim Thiel

 

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel