Оцінка обсягу ринку маркетингових сервісів 2018: корекція показників.
08 Авг 2018, 12:42

Оцінка обсягу ринку маркетингових сервісів 2018: корекція показників.

Основою для оцінки обсягу ринку маркетингових сервісів цього року стали результати та аналіз рейтингу агентств маркетингових сервісів згідно доходів, який включає об'єктивне вимірювання обігу та динаміки розвитку ринку, рейтингування ключових компаній і дослідження тенденцій.

Підводячи підсумки Рейтингу за 2017 рік та аналізуючи його результати за останні 10 років Правління МАМІ прийшло до висновку, що сумарний обсяг доходів усіх учасників рейтингу складає в середньому 40% усього ринкового об’єму маркетингових сервісів – адже не усі компанії беруть участь у дослідженнях, частину сервісів також клієнти реалізують власноруч. Однак, за останні посткризові роки, через суттєве падіння обсягів та зниження прозорості ринку таке співвідношення було викривлене. Дані за попередні три роки (2014-2016), сформовані завдяки експертній оцінці, скоріше за все надавали аналіз ситуації за активністю та кількістю проектів, а дані цьогорічного рейтингу дали можливість визначити реальні фінансові показники ринку маркетингових сервісів. 

Беручи до уваги суттєве зростання, додаткові опитування експертів та актуальні дані за 2017 рік Правління дійшло висновку про необхідність корегування показників за три попередні роки. Враховуючи корекцію було визначено, що обсяг ринку маркетингових сервісів 2017 року складає 4 548  млн. грн. Такі дані відповідають динаміці зростання обігу агентств-учасників Рейтингу. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 Таким чином, скорегований показник обсягу ринку 2017 складає 4 548 млн.грн. З урахуванням експертної оцінки динаміки +17% на 2018, прогнозований показник сягне 5 317 млн. гривень.  

Коригування обсягу ринку

2014

2015

2016

2017

БУЛО:

Зростання обсягів  МС з урахуванням експертної оцінки,  млн. грн.

1 672

1 633

1 848

2 189

СТАЛО:

Зростання обсягів  МС з урахуванням 40% долі учасників рейтингу МАМІ,  млн. грн.

2 669

3 011

3 437

4 548

Для довідки:

Обсяги учасників рейтингу МАМІ, млн. грн.

1067,60

1204,47

1374,71

1819,15 

Маркетингові сервіси (МС)

Скорегований Обсяг 2017р., млн грн.

Обсяг 2018р., млн грн

 % зміни 2018 до 2017

Обсяг ринку МС, ВСЬОГО

4 548  

5 317

17%

 У тому числі:

 

 

 

Trade marketing (Мерчандайзинг, Trade promo, Програми мотивації та контролю персоналу)

1 700  

1 955

15%

Loyalty marketing  (Mailing, DB management, Contact-Center)

 850

978

15%

Consumer marketing

 950

1 140

20%

Event Marketing and Sponsorship

 920

1 104

20%

Non-standart communications (life placement, ambient media )

 128

141

10%

Расскажите друзьям про новость