Dove закликав відмовитися від ретуші в рекламі
09 Апр 2021, 11:20

Dove закликав відмовитися від ретуші в рекламі

Компанія Dove, мета якої відстоювання та зображення справжньої краси жінок, направила відкритий лист до ЗМІ та рекламодавців і закликала виступити проти нереалістичних стандартів краси, використовуючи зображення реальних жінок без ретуші.

Як зазначає компанія, 70% жінок кажуть, що досі не бачать таких, як вони – на зображеннях.

Разом з Getty Images та Girlgaze Dove створили проєкт #ПокажітьНас (#ShowUs) – найбільшу у світі колекцію фотографій, зроблену жінками і небінарними особистостями. У колекції – понад 10 000 фотографій жінок та небінарних особистостей із 39 країн світу без ретуші. Партнери закликаюсть використовувати фотографії з проєкту, щоб показати справжність більшості жінок усього світу.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость