Dove закликав відмовитися від ретуші в рекламі
09 Апр 2021, 11:20

Dove закликав відмовитися від ретуші в рекламі

Компанія Dove, мета якої відстоювання та зображення справжньої краси жінок, направила відкритий лист до ЗМІ та рекламодавців і закликала виступити проти нереалістичних стандартів краси, використовуючи зображення реальних жінок без ретуші.

Як зазначає компанія, 70% жінок кажуть, що досі не бачать таких, як вони – на зображеннях.

Разом з Getty Images та Girlgaze Dove створили проєкт #ПокажітьНас (#ShowUs) – найбільшу у світі колекцію фотографій, зроблену жінками і небінарними особистостями. У колекції – понад 10 000 фотографій жінок та небінарних особистостей із 39 країн світу без ретуші. Партнери закликаюсть використовувати фотографії з проєкту, щоб показати справжність більшості жінок усього світу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость