14 Янв 2014, 11:45

Остроумная рекламная кампания мыла Lifebuoy

Умная рекламная кампания для мыла Lifebuoy напоминает о необходимости мыть руки перед едой. Слоган: «Ты ешь то, к чему прикасаешься» 

Умная рекламная кампания для мыла Lifebuoy напоминает о необходимости мыть руки перед едой.

Умная рекламная кампания для мыла Lifebuoy напоминает о необходимости мыть руки перед едой.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Умная рекламная кампания для мыла Lifebuoy напоминает о необходимости мыть руки перед едой.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео