Остроумная рекламная кампания мыла Lifebuoy
14 Янв 2014, 11:45

Остроумная рекламная кампания мыла Lifebuoy

Умная рекламная кампания для мыла Lifebuoy напоминает о необходимости мыть руки перед едой. Слоган: «Ты ешь то, к чему прикасаешься» 

Умная рекламная кампания для мыла Lifebuoy напоминает о необходимости мыть руки перед едой.

Умная рекламная кампания для мыла Lifebuoy напоминает о необходимости мыть руки перед едой.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Умная рекламная кампания для мыла Lifebuoy напоминает о необходимости мыть руки перед едой.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео