Остроумная рекламная кампания мыла Lifebuoy
14 Янв 2014, 11:45

Остроумная рекламная кампания мыла Lifebuoy

Умная рекламная кампания для мыла Lifebuoy напоминает о необходимости мыть руки перед едой. Слоган: «Ты ешь то, к чему прикасаешься» 

Умная рекламная кампания для мыла Lifebuoy напоминает о необходимости мыть руки перед едой.

Умная рекламная кампания для мыла Lifebuoy напоминает о необходимости мыть руки перед едой.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Умная рекламная кампания для мыла Lifebuoy напоминает о необходимости мыть руки перед едой.

Расскажите друзьям про новость