14 Фев 2020, 13:00

Особливе 14 лютого, або Як в 1+1 media зізнаються в любові до співробітників

Команда 1+1 media про досягнення проєкту «Люди Ідей» за перші 2 роки

14 лютого 2018 року «плюси» анонсували запуск масштабної внутрішньої ініціативи в рамках оновлення бренду роботодавця 1+1 media — «Люди Ідей». Сьогодні проєкту виповнюється вже 2 роки, тож підбиваємо підсумки разом з командою — генеральним директором 1+1 media Ярославом Пахольчуком, керівницею департаменту корпоративних комунікацій Тетяною Трегобчук, HR-директоркою Ольгою Мусійко, Team Leads проєкту Тетяною Сєровою та Яною Ляхович, арт-директором проєкту Михайлом Піхотою та керівником групи Digital-просування Інною Гасяк.

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Проєкт «Люди Ідей» стартував у лютому 2018 року, вже в грудні 2019-го він отримав найпрестижнішу нагороду в сфері маркетингових комунікацій Effie Awards Ukraine в номінації Corporate Reputation. Крім цього, була низка премій, зокрема і European Excellence Awards, де проєкт теж знайшов визнання. Ви очікували зібрати так багато нагород, ставили таку ціль?

Тетяна Трегобчук, керівниця департаменту корпоративних комунікацій

Ми ставили перед собою абсолютно іншу ціль — розкрити наших співробітників, показати, що навіть за маленькими проєктами, які розраховані на невеличку аудиторію, стоїть величезна команда професіоналів. І що кожен в цій команді — особливий, а його досвід та професійні якості цінні та унікальні. Це про внутрішніх зірок 1+1 media, які заслуговують на публічне визнання та похвалу.

Тому кожного місяця, починаючи з 2018-го, ми розповідаємо історії 10 наших колег, яких делегували в проєкт керівники або ж самі співробітники. Говоримо з ними про найголовніше: мрії, цінності, плани та бачення майбутнього. Це не просто інтерв’ю-довідка, а есе, своєрідні правила життя, як це робить, скажімо, Esquire.

За час існування ініціативи ми вигадали 552 неймінги для професій колег. І в цьому теж унікальність проєкту. Бо, наприклад, десь у компанії Віктор міг бути звичайним дизайнером, а у нас він — скульптор графіки, журналіст — захисник правди, PR-менеджер — той, хто бачить майбутнє, аналітик — дослідник думок і т.д. 

А нагороди — це лише про публічне визнання наших старань. Проєкт для нас більше, ніж просто похвала співробітників, це той випадок, коли команда вкладає у нього всю душу і отримує крутий фідбек — тому результати дуже драйвлять.

Тільки за два тижні існування ініціативи «Люди Ідей» в професійних колах її назвали HR-проривом року. Як проєкт зараз впливає на HR-бренд 1+1 media?

Ольга Мусійко, HR-директорка 1+1 media

Коли ми запускали проєкт «Люди Ідей», це був не лише лендинг з історіями про колег, а комплексна робота, яка включала в себе зміну позиціонування наших HR-комунікацій, новий опис компанії, вакансій, підхід до проведення співбесіди і т.д.

І якщо спершу було непросто інтегрувати «Люди Ідей» в усі наші комунікації, то зараз можемо з упевненістю сказати, що абсолютна більшість пошукачів знають та люблять проєкт. А для співробітників стати Людиною Ідей — це додаткова нематеріальна мотивація. Ви б бачили, які у нас розгортаються баталії, коли колеги голосують за найцікавішу історію місяця, бо фото двох переможців з’являться на білбордах міста. Часто вони влаштовують цілі кампанії: друкують постери в підтримку своїх кандидатів, розсилають повідомлення з проханням проголосувати за тих чи інших людей і т.д.

При цьому, ми помітили, що багато роботодавців почали «копіювати» нас і запускати подібні кампанії. Ми від цього тільки радіємо, бо впевнені, що такий підхід повинні використовувати усі. Для нас співробітники є найбільшою цінністю, і ми хочемо, щоб так було в усіх компаніях.

Основна аудиторія проєкту — це співробітники та пошукачі? Як ви з нею взаємодієте? Як шукаєте героїв?

Таня Сєрова, PR-менеджерка, Team Lead проєкту

Звісно, наша первинна цільова аудиторія — це співробітники компанії. Для нас ключовим KPIs є не цифри та графіки, а те, аби вони відчували себе щасливими та не приховували посмішку :). Тому разом з командою ми робимо все можливе, аби героям було максимально комфортно: від етапу отримання запрошення в проєкт до виходу інтерв’ю, його промо та привітання від керівників.

Це вже більше, ніж просто проєкт, це філософія компанії. Коли я прийшла на стажування в 1+1 media, то часто писала тексти для соціальних мереж про героїв. Пізніше, коли мені запропонували роботу в компанії, «Люди Ідей» став першим серйозним проєктом, який я досі менеджерю. Це дуже надихає та мотивує.

За 2 роки ми взяли 184 інтерв’ю, на підготовку та проведення яких витратили 736 годин; Виготовили 9350 одиниць сувенірної продукції, зробили понад 25 000 світлин, розмістили 43 білборди з переможцями голосування за кращу історію місяця. І все це команда з 7 людей! 

Знайти Людину Ідей в 1+1 media дуже легко, адже кожен співробітник відповідає цьому званню. Це, в першу чергу, кріейтор/ка, який/яка не тільки генерує круті ідеї, а й надихає своїх колег. Нам дуже пощастило з колективом, тож вишукувати героїв не доводиться :).

А як реагує зовнішня аудиторія? Проєкт має велике охоплення в інтернеті?

Інна Гасяк, керівниця групи Digital-просування

Якщо говорити про Digital-здобутки в цифрах — то можна з впевненістю сказати, що «Люди Ідей» — улюблений проєкт читачів 1+1 media у Facebook. Станом на сьогодні ми маємо охоплення історій в 1 000 000 користувачів, 27694 уподобань та 3686 коментарів. Повірте, для бізнес-сторінки це дуже багато!

Наші підписники люблять контент про Людей Ідей, бо вважають їх справжніми голлівудськими зірками. А найзатятіші фанати — це їхні родичі та земляки, які завжди залишають позитивні коментарі та цікаві історії. Тому тепер я знаю мам, татусів і перших вчителів мінімум 10-х колег.

Ви самостійно розробляли концепцію проєкту? Як вдається створювати таку кількість контенту, якщо команда складається всього з 7 колег?

Яна Ляхович, керівниця групи внутрішніх комунікацій, Team Lead проєкту

Над розробкою концепції разом з нами працювала ekonomika+, а в перший рік існування ініціативи проєкт сапортила команда CustomLAB. Пізніше ми вирішили закривати весь процес самостійно, оскільки ніхто краще не розуміє колег, аніж ми самі. Так простіше та природніше їх розкривати, не потрібно витрачати час на знайомство та встановлення теплих стосунків, все це вже є між нами :).

Цей проєкт — наша спільна радість, тож нам в кайф підкорювати нові вершини та відкривати його інші грані. А ще це — наше освідчення в коханні усім колегам. Тому «Люди ідей» не дарма стартували саме 14 лютого — це дуже символічно для нас :).

У 2019 «Люди Ідей» зазнали візуального ребрендингу. У чому полягало головне завдання?

Михайло Піхота, керівник групи позаефірної графіки

Коли ми працювали над редизайном проєкту «Люди Ідей», то головною задачею було створити таку концепцію, яка б максимально передавала нашу місію — показати, що усі співробітники 1+1 медіа — дуже різні, однак їх об’єднує спільна ідея та бачення майбутнього. 

Це прослідковується у оновленому логотипі, шрифтах та інших маленьких деталях. Наприклад, усі неймінги (літературно обіграні назви посад) ми пишемо різними літерами, які не повторюються — і це теж про унікальність кожного, хто працює в нашій команді».

Що означає проєкт «Люди Ідей» для керівництва компанії?

«Люди Ідей» — це своєрідна подяка всім нашим співробітникам, які щоденно роблять 1+1 media кращою компанією в медіасфері. Пишаюсь, що саме ця ініціатива знайшла відгук у серцях багатьох, про що свідчать і міжнародні відзнаки проєкту, і тепле ставлення з боку самих колег. 

У наших планах — нові грані та бачення розвитку ініціативи, однак я впевнений, що вона проіснує ще дуже довго. Вдячний команді, яка щоденно працює над тим, аби колеги відчували себе щасливими, і щиро дякую всьому колективу «плюсів». Для вас немає неможливого — і це дуже надихає.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео