26 Ноя 2021, 11:23
PR

«Незручну» правду перетворили на сильну сторону комунікації в кампанії про земельну реформу

Перед PLEON Talan стояло завдання пояснити очевидні зміни на краще та закликати українців підтримати земельну реформу, зокрема її законодавчий пакет:

  • Земельна децентралізація. Державні землі перейдуть у власність об’єднаних територіальних громад. Саме вони розпоряджатимуться ділянками: передаватимуть їх в оренду й отримуватимуть кошти до місцевого бюджету.
  • Інформаційна відкритість. Усі дані щодо земельних ділянок будуть доступні кожному громадянину, а продаж державних і комунальних земель відбуватиметься через прозору систему електронних торгів.
  • Проста процедура купівлі для користувачів ділянок. Середні та малі фермерські господарства отримають змогу викупити орендовані або надані їм у постійне користування ділянки без проведення земельних торгів.
  • Зміна цільового призначення земель. Відтепер можливо змінити цільове призначення приватних земель, що деградують, на заліснення або рекреацію. Передавання земель з державної в комунальну власність не вплине на спосіб їх використання та не призведе до зміни категорії земель. Сільськогосподарські землі залишаться сільськогосподарськими, заповідні території — заповідними, водно-болотні угіддя — водно-болотними.

Агенція вирішила не намагатися приховати те, що більшість українців не підтримує земельну реформу, а, навпаки, перетворити «незручну» правду на сильну сторону комунікації.

На основі ідеї була створена комунікаційна платформа, на якій земельна реформа доповнювалася меседжем «Очевидні зміни на краще» та яка охоплювала обидва рівні сприйняття.

У рекламній кампанії вдалися до провокації та провели опитування. От тільки питання не містили словосполучення «земельна реформа». Вони стосувалися кінцевих переваг: чи хочуть респонденти, щоб розвивалися села, зростала економіка та зникла корупція.

На другому рівні комунікації агентство публікувало інформаційні матеріали про реформу в національних і регіональних ЗМІ. Разом з експертами розвінчували міфи та фейки, влаштовували пресівенти й забезпечували участь спікерів у телеефірах. А ще відновили Facebook-сторінку «Земельна реформа в Україні», на якій у простій і зрозумілій формі, зокрема через меми та відео, розповідали про основні реформаційні зміни.

Результати

PR:

  • загальне охоплення — 6 968 000;
  • понад 160 статей у національних ЗМІ;
  • понад 450 статей і новин у регіональних ЗМІ;
  • 6 інтерв’ю на телебаченні та 2 радіоінтерв’ю;
  • 3 дискусії на тематичному онлайн каналі;
  • 3 пресрелізи;
  • 1 пресконференція;
  • 2 ключові законопроєкти ухвалено.

SMM:

  • 114 публікацій;
  • взаємодії — 155 946;
  • охоплення — 10 617 097;
  • покази — 25 934 093;
  • кількість підписників — 25 633 (до старту кампанії — 150)

Команда

Креатор: Андрій Клименко
Менеджерка проєкту: Сніжана Пушкар
Продакшн: Strumer Production

Расскажите друзьям про новость

Новое видео