Oreo поможет фанатам «Игры престолов» присягнуть на верность.
28 Фев 2019, 14:40

Oreo поможет фанатам «Игры престолов» присягнуть на верность.

Бренд печенья Oreo отметит финальный сезон «Игры престолов» специальной упаковкой в рамках масштабного сотрудничества с HBO. Активность включает не только брендированное печенье, но и вовлечение сообщества фанатов сериала. В Instagram Oreo разместила тизер со словами «печенье близко».  

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость