Orangina сменила дизайн на Хэллоуин
02 Ноя 2020, 12:52

Orangina сменила дизайн на Хэллоуин

Orangina переоделась в устрашающую упаковку для магазинов в Японии. Для трех дизайнов на Хэллоуин использовали бинты от мумии, кости скелета и полосатую форму заключенного.

На форме заключенного указан 1936 год, год возникновения продукта. Лого было напечатано на бинтах и составляло легкие скелета. Штрихкоды также были оформлены в стилистике Хэллоуина.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость