MMR є лідером серед галузевих медіа. Опитування
01 Дек 2021, 09:57

MMR є лідером серед галузевих медіа. Опитування

Компанія PointeR Agency провела чергове щорічне опитування серед представників маркетингової спільноти, щоб визначити, яким ЗМІ вона довіряє та через які канали отримує інформацію. Опитування було проведено по Україні з вересня по листопад 2021 року та охопило представників індустрії маркетингу, PR та інших дотичних спеціалізацій в агенціях і на стороні компаній.

Згідно з результатами опитування, перше місце серед ЗМІ за рівнем довіри посіло видання «Новое Время» з результатом 72%, на другому – ЛІГА (67%), на третьому – «Українська правда (64%). Далі йдуть BBC Ukraine (54%) та «Економічна правда» (51%). Опитування проводилося до закриття видання KyivPost.

Щодо галузевих медіа опитування показало, що лідером серед них є MMR. Це видання читає 72% респондентів. На другому місці розташувалось видання MC.today – 62%. Далі йдуть Vector та Bazilik.media, які розділили третє місце і отримали по 37% голосів. Четверте та п’яте місце зайняли Sostav (30%) і «Детектор медіа» (26%) відповідно.

Основним джерелом новинної інформації для маркетологів є Telegram. Його відзначили 79% респондентів. На другому місці опинився лідер минулого року Facebook (76%), на третьому – новинні сайти (72%).

Традиційні медіа – телебачення (9%), радіо (6%) та друковані ЗМІ (5%) – відіграють помітно меншу роль. «Здебільшого це пояснюється тим, що маркетологам важливо отримувати інформацію оперативно та у зручний для них момент, чого не можуть забезпечити інші канали комунікації, окрім онлайн-видань та соцмереж», — коментує співвласниця PR-агентства PointeR.Agency Олеся Стойко.

Працівники маркетингової галузі цікавляться новинами та переглядають їх кілька разів на день (66%). Третина з опитаних переглядає новини один раз на день (28%). Таких, що зовсім не цікавляться новинами всього 2%.

Щодо підписок на групи у соцмережах симпатії опитаних розподілились таким чином. Перша трійка: MMR – 60%, MC.today – 53%, Bazilik Media – 33%. Vector має 32%, а Sostav – 30%. 12% опитаних не підписані на жодну з груп маркетингового спрямування у Facebook чи Instagram.

Серед українських спеціалізованих YouTube-каналів маркетологи визначили лідером канал Fedoriv Vlog. Його переглядають 54% опитаних. Канал MMR дивляться 16%, на третьому місці – Postmen WakeUp із 14%.

Цікавими є результати підписок на маркетингові Telegram-канали. У цій категорії лідером став авторський канал про digital-маркетинг та комунікації в Україні Digital-masons з результатом 29%, за ним йдуть MMR (20%), Perfect PR (18%) ВРЖЕЩ (16%), MC.today (16%). 28% – не підписані на жоден із галузевих каналів.

Формат подкастів вже другий рік поспіль не є настільки популярним каналом серед маркетологів в Україні, як інші – 75% із опитаних не слухають їх взагалі. Рейтинг найпопулярніших очолює Laba з показником 13%. Друге і третє місце посіли «Держспецкомс» (7%) та Digitaliziren (4%).

Расскажите друзьям про новость