Компанія PointeR Agency провела чергове щорічне опитування серед представників маркетингової спільноти, щоб визначити, яким ЗМІ вона довіряє та через які канали отримує інформацію. Опитування було проведено по Україні з вересня по листопад 2021 року та охопило представників індустрії маркетингу, PR та інших дотичних спеціалізацій в агенціях і на стороні компаній.
Згідно з результатами опитування, перше місце серед ЗМІ за рівнем довіри посіло видання «Новое Время» з результатом 72%, на другому – ЛІГА (67%), на третьому – «Українська правда (64%). Далі йдуть BBC Ukraine (54%) та «Економічна правда» (51%). Опитування проводилося до закриття видання KyivPost.

Щодо галузевих медіа опитування показало, що лідером серед них є MMR. Це видання читає 72% респондентів. На другому місці розташувалось видання MC.today – 62%. Далі йдуть Vector та Bazilik.media, які розділили третє місце і отримали по 37% голосів. Четверте та п’яте місце зайняли Sostav (30%) і «Детектор медіа» (26%) відповідно.

Основним джерелом новинної інформації для маркетологів є Telegram. Його відзначили 79% респондентів. На другому місці опинився лідер минулого року Facebook (76%), на третьому – новинні сайти (72%).

Традиційні медіа – телебачення (9%), радіо (6%) та друковані ЗМІ (5%) – відіграють помітно меншу роль. «Здебільшого це пояснюється тим, що маркетологам важливо отримувати інформацію оперативно та у зручний для них момент, чого не можуть забезпечити інші канали комунікації, окрім онлайн-видань та соцмереж», — коментує співвласниця PR-агентства PointeR.Agency Олеся Стойко.
Працівники маркетингової галузі цікавляться новинами та переглядають їх кілька разів на день (66%). Третина з опитаних переглядає новини один раз на день (28%). Таких, що зовсім не цікавляться новинами всього 2%.

Щодо підписок на групи у соцмережах симпатії опитаних розподілились таким чином. Перша трійка: MMR – 60%, MC.today – 53%, Bazilik Media – 33%. Vector має 32%, а Sostav – 30%. 12% опитаних не підписані на жодну з груп маркетингового спрямування у Facebook чи Instagram.

Серед українських спеціалізованих YouTube-каналів маркетологи визначили лідером канал Fedoriv Vlog. Його переглядають 54% опитаних. Канал MMR дивляться 16%, на третьому місці – Postmen WakeUp із 14%.

Цікавими є результати підписок на маркетингові Telegram-канали. У цій категорії лідером став авторський канал про digital-маркетинг та комунікації в Україні Digital-masons з результатом 29%, за ним йдуть MMR (20%), Perfect PR (18%) ВРЖЕЩ (16%), MC.today (16%). 28% – не підписані на жоден із галузевих каналів.

Формат подкастів вже другий рік поспіль не є настільки популярним каналом серед маркетологів в Україні, як інші – 75% із опитаних не слухають їх взагалі. Рейтинг найпопулярніших очолює Laba з показником 13%. Друге і третє місце посіли «Держспецкомс» (7%) та Digitaliziren (4%).
