Оператори зовнішньої реклами збільшать витрати
27 Авг 2008, 14:00

Оператори зовнішньої реклами збільшать витрати

Найбільші оператори ринку зовнішньої реклами України планують вже з вересня 2008 року вдвічі збільшити витрати на покращення обслуговування парку рекламоносіїв

Оператори зовнішньої реклами збільшать витрати

Найбільші оператори ринку зовнішньої реклами України планують вже з вересня 2008 року вдвічі збільшити витрати на покращення обслуговування парку рекламоносіїв.

 

Компанії BigBoard, Gallery Ukraine, Луверс, РТМ, News Outdoor Ukraine та Перехід Аутдор оголосили про спільну ініціативу з забезпечення якості обслуговування своїх парків рекламоносіїв.  В рамках цієї ініціативи компанії не тільки зобов’язуються не менше ніж удвічі збільшити витрати на забезпечення якісного обслуговування рекламоносіїв, але і запровадити систему внутрішнього контролю за якістю проведення рекламних компаній та зовнішнім виглядом рекламних конструкцій. Ініціатива є відкритою для приєднання інших компаній, які будуть дотримуватись відповідних вимог. Координувати роботу у цій сфері буде Спілка підприємств зовнішньої реклами.

 

Не зважаючи на продовження зростання кількості рекламоносіїв, на ринку зовнішньої реклами України існує стійкий дефіцит на сучасні інноваційні рішення та якісний сервіс. Саме рівень сервісу та можливості використання нових технологій при розміщенні сюжетів стають вирішальними факторами при виборі підрядників для основних клієнтів ринку. Розуміючи це, провідні оператори ринку, які вже забезпечили собі достатньо репрезентативну сітку, починають зменшувати витрати на встановлення нових рекламоносіїв, та вкладати ці кошти у покращення якості вже існуючого парку.

 

Підвищення вартості обслуговування мережі (бензин, електроенергія, метал, заробітна плата), зростанням місцевих тарифів за право тимчасового користування місцем для розміщення рекламних засобів, зростання інфляції та індексу цін виробників промислової продукції не тільки змушують операторів піднімати ціни на розміщення рекламних сюжетів, але і роблять недоцільною класичну цінову конкуренцію, яка відходить на другий план, звільняючи місце для конкуренції якісної. Ця позитивна для розвитку ринку тенденція згодом має поширитись на регіони, а також не середні та невеликі компанії, які будуть змушені включитися в цей процес, зайнявши відповідну нішу на ринку, або залишити бізнес. Активізація процесу концентрації ринку зовнішньої реклами повинна остаточно припинити кількісну конкуренцію і пришвидшити якісні зміни галузі.

 

Особлива увага до якості обслуговування рекламоносіїв з боку провідних операторів зумовлена не тільки конкуренцією за клієнта, але й підвищенням вимог місцевих органів влади до місць розташування рекламних засобів, їх зовнішнього вигляду, благоустрою прилеглої території,  близькості до історичних пам’яток, тощо. Події першої половини 2008 року свідчать, що впродовж найближчого часу не тільки зменшиться кількість зовнішньої реклами в історичних центрах найбільших українських міст, але і зменшиться кількість компаній-операторів, які зможуть встановити нові сучасні типи рекламоносіїв з урахуванням архітектурних та історичних особливостей міст.

 

Загалом збільшення витрат на модернізацію рекламоносіїв, забезпечення якісного та оперативного обслуговування мережі, створення системи оцінки ефективності outdoor-компаній підвищить ефективність зовнішньої реклами в цілому та дасть можливість ринку вийти на новий рівень конкуренції – конкуренції якості.

 

Спілка підприємств зовнішньої реклами

Расскажите друзьям про новость