ООН і Molodiya Festival запустили соцкампанію про підприємництво
19 Мар 2021, 15:56

ООН і Molodiya Festival запустили соцкампанію про підприємництво

ООН спільно з платформою соцреклами Molodiya Festival запустили проєкт «Великі історії малого бізнесу». Це соціальна кампанія з популяризації підприємництва, яку проводять вже 5 років поспіль.

Серія коротких роликів розповідає про бізнесменів із Донеччини, Луганщини та Запорізької області. Частина з них – переселенці, котрі залишили свої домівки й з нуля створили власну справу: хтось запустив бренд одягу, хтось відкрив хаб, а хтось має музей. Інші – переробляють сміття, розвивають туризм, очищують воду, ремонтують машини і лікують людей.

Автори відеороликів – молоді рекламісти й режисери, які зафільмували історії цих підприємців, щоб надихнути інших створювати власну справу. А ще для того, щоб показати людей, які, попри труднощі, створили бізнес, надають робочі місця та розвивають регіон.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Наприклад, Наталя Сіренко відкрила фотостудію у Маріуполі.

Ганна Чебан заснувала компанію з переробки пластикових відходів. Жінка давно мріяла зробити рідний Маріуполь чистішим. У місті й області є величезна проблема стихійних звалищ, а про сортування сміття раніше взагалі мало хто чув.
Гранули, отримані в результаті переробки, необхідні підприємствам, які виготовляють труби, пакувальні сітки, технологічні плівки, ємності для технічних рідин, меблеву фурнітуру.

Анастасія Муранова власниця школи англійської мови у Сєвєродонецьку. Англійську Анастасія почала вивчати у 5 років. Займалась щодня по дві години. У 6 років відкрила свою першу школу. За життя мала 6 різних бізнесів і різні місця роботи.

Школу англійської починала з 1 кімнати та 5 студентів. Тепер у підприємиці 3 школи і 800 студентів. «Мати свій маленький бізнес – це гасити пожежі, які палають усюди», – каже Анастасія.

За увесь час кампанії десятки бізнесів були зафільмовані та отримали промоцію. А вся Україна побачила, що на сході країни безліч цікавих ідей, людей і проєктів.

Усі ролики приводять на платформу онлайн-освіти Почати.Бізнес, де безкоштовно можна пройти бізнес-курс. На ресурсі також стартувало голосування за 15 свіжих історій, яке триватиме до 23:59 19 березня 2021 р. За кожного учасника можна проголосувати один раз, а трьом найпопулярнішим відеороликам забезпечать промокампанію.

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel