Онлайн-комунікації – правила гри
28 травня на XI Київському міжнародному фестивалі реклами відбудеться сесія «Онлайн комунікації — правила гри». Сесія об’єднає в собі доповіді та кейси від спеціалістів у сфері онлайн-комунікацій та дискусію на тему: «Криза своїми руками — репутаційні ризики в онлайні».
Організатор сесії — Українська асоціація зв’язків із громадськістю (UAPR). Модератор сесії — Оксана Гошва, директор агенції HOSHVA PR, Член Правління UAPR.
Основна тенденція українського Інтернету сьогодні — це масовий вихід компаній в онлайн-сферу. Ця «соціалізація» нагадує стан PR-ринку приблизно 15 років тому — багато що робиться без врахування правил, просто інтуїтивно. А правила гри в онлайні таки існують, і про те, як компанія невдало намагалася купити блоггерів або нав’язливо рекламувати продукти через соціальні мережі, розкаже вам кожен другий мало-мальськи активний користувач Інтернету.
Незнання законів спілкування з онлайн-аудиторією не звільняє компанію від відповідальності за «скоєне». Такі «проколи» можуть зруйнувати онлайн-репутацію за лічені дні, а то й години, адже інформація в Інтернеті поширюється миттєво.
Для нас, PR-фахівців, це створює певні виклики, а ситуація, що склалася зараз, яскраво показує, що компанії просто не готові до нових реалій. Багато організацій досі налякані настільки, що уникають будь-яких активностей в соціальних медіа. Інші вже розпочали свій шлях з формування онлайн-репутації та активно використовують можливості залучення своїх стейкхолдерів. Прагнучи робити це якомога якісніше, компанії створюють етичні кодекси поведінки в соціальних медіа для своїх працівників та залучають до онлайн комунікацій спеціалізовані агенції.
Кому ж насправді «належать» онлайн-комунікації, і яка роль у цьому PR-спеціаліста? Адже онлайн-комунікації також стосуються таких напрямків як IT, HR, маркетинг, не кажучи вже про департаменти по роботі з клієнтами.
«Гарячу» тему етики спілкування в онлайні завжди можна вважати актуальною — і UAPR як галузева асоціація прагне підвищувати стандарти роботи PR-спеціалістів та розвивати ринок на основі етичних стандартів. Доповіді учасників сесії та дискусія торкнуться питань етики та ефективності корпоративних та бренд-комунікацій в Інтернеті.
Програма сесії
10:00-11:00: Виступи спікерів з кейсами реалізованих проектів
* Онлайн-комунікації. Досвід «Майкрософт Україна».
Ярина Ключковська, PR-директор «Майкрософт Україна», Член Правління UAPR.
* HTC Android Developers Contest — успішний аутсорсинг послуг з онлайн-комунікацій можливий.
Катерина Холодило, Павло Педенко — Digital PR Practice HOSHVA PR.
* Kotex — створення лояльної до бренду аудиторії без прямої реклами в Інтернеті.
— Принципи створення лояльної спільноти в Інтернеті
— Наша валюта — контент
— Будьте цінними для користувача, і він відплатить вам любов’ю.
Оксана Завойко, директор агенції цифрового маркетингу Prodigi.
11:00-12:00: Дискусія «Криза своїми руками — репутаційні ризики в онлайні»
Модератор — Володимир Дегтярьов, генеральний директор PR-агенції Starget, Член Правління UAPR.
o Які загрози виходу компанії в Інтернет? Чи компенсують їх нові
можливості?
o Чи ефективні платні пости в блогах?
o Чи необхідна політика поведінки в Інтернеті для працівників?
o Ghost blogging: етично чи ні?
o Які існують моделі ведення блогу топ-менеджера?
Учасники дискусії:
o Катерина Засуха (JTI)
o Ольга Ваганова (KWENDI)
o Артур Оруджалієв (AIN)
o Ярина Ключковська (Майкрософт Україна)
o Оксана Завойко (Prodigi)
o Оксана Гошва (HOSHVA PR)