Сучасні ТОП-менеджери великих корпорацій перестають бути лише управлінцями та тими, хто приймає рішення. Сьогодні це особистості, які транслюють цінності, відкривають нові горизонти та знайомлять широкий загал з таємницями бізнес-управління.
Одним з таких керівників є Олександр Комаров, який очолює компанію Київстар. Його Youtube ток-шоу OK Talk стає яскравим прикладом особистісної комунікації та розвитку особистого бренду бізнесмена.
OK Talk — шоу, на яке приходять лише цікаві люди. В головних ролях бізнесмени та СЕО, селебріті та інфлюенсери. Комаров намагається відкрити своїх співрозмовників із нової сторони, але бесіда ніколи не носить провокативний характер. Це змістовний інтелектуальний діалог, який легко розібрати на цитати.
Нова програма виходить один раз на місяць. Вже відзнято 8 ефірів з Василем Вірастюком, Сергієм Бабкіним, Павлом Вржещом, Михайлом Рогальским, Дмитром Борисовим та Владиславом Рашкованом.
Звідки виникла ідея?
Вже традиційно, натхненниками зовнішніх проєктів стають співробітники. На початку карантину, коли більшість компаній перейшли на віддалену роботу, Київстар не став виключенням. Аби не втрачати корпоративний дух, та найбільш повно інформувати співробітників про внутрішні новини, в компанії почали проводити прямі ефіри з СЕО, де він розповідав також про плани та результати компанії, відповідав на запитання команди. Згодом формат еволюціонував, і з’явилися тематичні випуски та інтерв’ю з цікавими гостями — спочатку в прямому ефірі по скайпу, а потім у запису в студії.
Проєкт став настільки популярним серед співробітників, що Олександр Комаров з командою вирішили зробити його публічним.
В Київстар кажуть, що це ток-шоу не штучний продукт, а авторська програма СЕО Київстар. Він самостійно обирає героїв, готує питання. Всі розмови максимально змістовні, глибокі та щирі, до того ж Олександр ділиться «кухнею» роботи у Київстар та своїми інсайтами, він відкривається у новій ролі, завдяки чому ми маємо змогу познайомитись із мисленням управлінця, лайфхаками побудови бізнесу та менеджменту. Тому проєкт є нативним для просування продуктів Київстар та підтримки іміджу компанії.
OK Talk – це про те, що за будь-якою компанією та брендом насамперед стоять люди, їх мрії, прагнення, ідеї та великий труд.