Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%
07 Апр 2021, 18:34

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна за 1 квартал 2021 року, нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів, що становить 95% від всієї інтернет-аудиторії України. Показник збільшився на 4% в порівнянні з 4 кварталом 2020 року (91%).

Такі результати стали можливими завдяки MGID – єдиній платформі в Україні, яка займається винятково нативною рекламою – типом платних оголошень, адаптованих під контент, зовнішній вигляд та формат сайту, на якому вони розміщені.

Рекламодавці MGID в Україні мають доступ до аудиторії близько 300 медіа, що працюють з платформою напряму. За даними Gemius, ядро аудиторії MGID складають зрілі платоспроможні люди із вищою освітою з середнім рівнем доходу та вище.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За словами CEO MGID Сергія Денисенка, таке охоплення нативної реклами є результатом зміни ставлення ринку до інтересів користувачів та їхнього user-experience:

“Головна мета MGID — не лише задовольнити бізнес-інтереси рекламодавців і медіа, а й запропонувати інтернет-користувачам якісно нові враження від контакту з рекламою, говорить Сергій Денисенко. —  Наші технологічні рішення дозволяють брендам ефективніше взаємодіяти зі своєю аудиторією за допомогою ненав’язливих форматів та релевантного рекламного контенту, при цьому, не відволікаючи її від основного вмісту сайту. І ми бачимо, що наш підхід знаходить все більше однодумців на ринку.”

Також за даними Gemius Україна, до трійки лідерів рекламних платформ за охопленням інтернет-аудиторії України у 2021, окрім MGID, увійшли Admixer, Programmatic media.

Расскажите друзьям про новость