Оголошено номінації Антикризового PR марафону. MMR розшукує найкращі PR-кейси
05 Апр 2021, 16:03
PR

Оголошено номінації Антикризового PR марафону. MMR розшукує найкращі PR-кейси

Вже у травні відбудеться дев’ятий PR марафон від MMR, присвячений антикризовим комунікаціям, які вже стали звичними умовами роботи для всіх комунікаційників. 

Минулий рік примусив нас жити у зовсім інших умовах, ознаками яких стало коротстрокове планування, зміна моделі взаємодії із зовнішніми та внутрішніми аудиторіями, приорітізация соціальних проєктів. 

Трансформувалися і критерії оцінки якості роботи PR-фахівців та спеціалістів з управління репутацією. Виглядати стабільно на фоні загальносвітової істерії та економічної кризи — головне завдання на сьогодні.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Але, незважаючи на всі складнощі та виклики, останні півтора роки були дуже активними для PR-ників, які формували нову реальність, приймали виклики, закладали фундамент нової ери комунікацій на майбутні два роки. Стабільність залишилася в минулому — почалася ера Антикризового PR. Про все це та багато іншого поговоримо з експертами галузі вже 20 травня на Антикризовому PR марафоні.

А ще MMR разом із експертним журі та онлайн-спільнотою обере найкращі комунікаційні проекти у наступних номінаціях:

  • Комплексна PR-кампанія. Мета — завдання — результат, а не дія заради дії
  • PR-команда. Комунікації — це командна робота, і команда має вдало реалізовувати весь комплекс репутаційних завдань
  • Employer Branding. Найкращі практики з розробки, реформування та впровадження кейсів у напрямку просування бренда роботодавця  
  • Відкритість топ-менеджера. Перша особа компанії, яка відповідає за всі ризики та комунікує з усіма групами стейкхолдерів чесно та відкрито 
  • Корпоративний благодійний фонд. Фонд як елемент бізнес-стратегії з власними цільовими та довгостроковими проєктами 
  • Проєкт В2G. Бізнес стає надійним партнером державних органів усіх рівнів в реалізації різноманітних ініціатив
  • Спонсорський проєкт. Спонсорство залишається ефективним засобом комунікації бренда з різними ЦА завдяки спільним цінностям

Щоб запропонувати свій проєкт для шорт-ліста в одній із номінацій, потрібно заповнити аплікаційну форму та надати всю необхідну інформацію.

Також MMR анонсує номінацію «Найкращі PR-фахівці року». Проголосувати за номінантів можна буде онлайн, експертну оцінку зроблять члени журі та оргкомітет. Рейтинг ТОП-25 PR-ників буде презентовано у травні на Антикризовому PR марафоні та опубліковано на сторінках журналу «ТОП-100. Рейтинг найкращих». 

Номінантів відбере оргкомітет. Можна заповнити аплікаційну форму та запропонувати свою кандидатуру. 

Загальні умови

Аплікаційну форму з проєктом у вибраній номінації необхідно надіслати на адресу [email protected] до 23 квітня включно. Подача форми на розгляд оргкомітету є безкоштовною. Один проєкт може бути подано лише до однієї з номінацій.

Звертаємо вашу увагу, що наявність форми не гарантує участь проєкту в номінації — оргкомітет має право не включати його в шорт-ліст без пояснення причин.

Контакти оргкомітету [email protected] 

Расскажите друзьям про новость