Оголошено номінації Антикризового PR марафону. MMR розшукує найкращі PR-кейси
05 Апр 2021, 16:03
PR

Оголошено номінації Антикризового PR марафону. MMR розшукує найкращі PR-кейси

Вже у травні відбудеться дев’ятий PR марафон від MMR, присвячений антикризовим комунікаціям, які вже стали звичними умовами роботи для всіх комунікаційників. 

Минулий рік примусив нас жити у зовсім інших умовах, ознаками яких стало коротстрокове планування, зміна моделі взаємодії із зовнішніми та внутрішніми аудиторіями, приорітізация соціальних проєктів. 

Трансформувалися і критерії оцінки якості роботи PR-фахівців та спеціалістів з управління репутацією. Виглядати стабільно на фоні загальносвітової істерії та економічної кризи — головне завдання на сьогодні.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Але, незважаючи на всі складнощі та виклики, останні півтора роки були дуже активними для PR-ників, які формували нову реальність, приймали виклики, закладали фундамент нової ери комунікацій на майбутні два роки. Стабільність залишилася в минулому — почалася ера Антикризового PR. Про все це та багато іншого поговоримо з експертами галузі вже 20 травня на Антикризовому PR марафоні.

А ще MMR разом із експертним журі та онлайн-спільнотою обере найкращі комунікаційні проекти у наступних номінаціях:

  • Комплексна PR-кампанія. Мета — завдання — результат, а не дія заради дії
  • PR-команда. Комунікації — це командна робота, і команда має вдало реалізовувати весь комплекс репутаційних завдань
  • Employer Branding. Найкращі практики з розробки, реформування та впровадження кейсів у напрямку просування бренда роботодавця  
  • Відкритість топ-менеджера. Перша особа компанії, яка відповідає за всі ризики та комунікує з усіма групами стейкхолдерів чесно та відкрито 
  • Корпоративний благодійний фонд. Фонд як елемент бізнес-стратегії з власними цільовими та довгостроковими проєктами 
  • Проєкт В2G. Бізнес стає надійним партнером державних органів усіх рівнів в реалізації різноманітних ініціатив
  • Спонсорський проєкт. Спонсорство залишається ефективним засобом комунікації бренда з різними ЦА завдяки спільним цінностям

Щоб запропонувати свій проєкт для шорт-ліста в одній із номінацій, потрібно заповнити аплікаційну форму та надати всю необхідну інформацію.

Також MMR анонсує номінацію «Найкращі PR-фахівці року». Проголосувати за номінантів можна буде онлайн, експертну оцінку зроблять члени журі та оргкомітет. Рейтинг ТОП-25 PR-ників буде презентовано у травні на Антикризовому PR марафоні та опубліковано на сторінках журналу «ТОП-100. Рейтинг найкращих». 

Номінантів відбере оргкомітет. Можна заповнити аплікаційну форму та запропонувати свою кандидатуру. 

Загальні умови

Аплікаційну форму з проєктом у вибраній номінації необхідно надіслати на адресу [email protected] до 23 квітня включно. Подача форми на розгляд оргкомітету є безкоштовною. Один проєкт може бути подано лише до однієї з номінацій.

Звертаємо вашу увагу, що наявність форми не гарантує участь проєкту в номінації — оргкомітет має право не включати його в шорт-ліст без пояснення причин.

Контакти оргкомітету [email protected] 

Расскажите друзьям про новость