Ogilvy & Mather создали эмоциональный ролик для ТМ Добрыня
01 Ноя 2012, 13:27

Ogilvy & Mather создали эмоциональный ролик для ТМ Добрыня

Молоко «Добрыня» и Ogilvy & Mather сделали первую эмоциональную коммуникацию в очень рациональной молочной категории.

Команда Ogilvy & Mather Ukraine:
Creative director: Александра Дорогунцова
Head of art: Тарас Дзендровский
Copywriter: Евгения Дзюбенко
Producer: Ирина Пигаль
Managing director: Виктор Ишков
Senior account manager: Светлана Корытько

Команда Клиента:
Заместитель генерального директора по направлениям Молочные продукты, Мороженое, Соусы ЧАО «Геркулес»: Наталья Масло  
Менеджер проекта, Capital Strategy: Роман Баранов 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Director: Johan Tappert

DOP: Aril Wretblad

Production: Radioaktive Film

Executive producer: Roman Kindrachuk

Producer: Ole Yakovleva

Post production: Chimney Stockholm/Cinnamon

Sound: Baker Street

Music: Yma Sumac, «Malambo No. 1»

Расскажите друзьям про новость