Ocean Media запровадила  програму підтримки рекламодавців у літній період
03 Июн 2020, 14:18

Ocean Media запровадила програму підтримки рекламодавців у літній період

Компанії, які реалізують раніше узгоджену активність своїх брендів в телеефірі, отримають 20% бонусного розміщення. Рекламодавці, які влітку інвестують в комунікацію своїх брендів зі споживачами більше від попереднього плану, отримають 25% бонусів. Якщо бренди не мали раніше заявленої активності, але з’являться в телеефірі влітку з бюджетом не менше 2 млн грн на період березень-серпень, вони додатково отримають 20% бонусного розміщення.

«Карантин став нелегким випробуванням для наших клієнтів, але його пом’якшення вже наприкінці травня дало можливість нашим рекламодавцям почати відновлювати продажі, — відзначає директор з продажів Ocean Media Сергій Смелянський. — В цій ситуації ми готові підтримати партнерів, які розуміють важливість безперервної комунікації зі споживачам й продовжують інвестувати в цей непростий період для компаній та економіки в цілому. 

Показники теледивлення в 2020 році б’ють всі рекорди, і в окремі тижні демонструють зростання до 50%. Це створює унікальні можливості для наших клієнтів. Ocean Media пропонує своїм партнерам скористатися можливістю та прокомунікувати з ТВ аудиторією в період збільшеного дивлення та уваги до телебачення. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

За даними нашого дослідження, абсолютна більшість наших партнерів розраховує відновити продажі до докризового періоду вже до кінця 2020 року. Я впевнений, що наша програма літнього стимулювання допоможе досягти цієї мети».

Расскажите друзьям про новость