Заповнюваність рекламних блоків на українському телебаченні сягнула 91%. Ці показники свідчать про активне відновлення телеринку після весняної кризи, викликаної жорстким карантином. Про це повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика. Він також відзначив, що заповнюваність рекламних блоків на телеканалах StarLightMedia становить 99%.
«Чергова криза виявилася не такою довгою, як багато хто прогнозував. Колапсу не сталося. Бізнес в Україні та світі дуже швидко адаптувався до нових реалій та навчився працювати навіть в умовах поширення Covid-19. Зараз рекламний ринок активно відновлюється. Продаж товарів, які рекламуються на ТВ, навіть навесні, у найважчий період, показував відносно непогані результати. Адже йдеться про бренди, які складають споживчий кошик, і необхідні людям кожного дня. Надалі ми, звичайно, рекомендуємо дотримуватись всіх необхідних вимог МОЗ і нової бізнес етики. Але якщо говорити про бізнес, по факту все виявилось не так драматично. Ми очікуємо, що наступного року рекламний ринок зростатиме, без будь-яких провалів», — відзначив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.