Ocean Media: український телеринок почав відновлюватись
16 Июн 2020, 10:48

Ocean Media: український телеринок почав відновлюватись

За підсумками минулого тижня, кількість брендів, які рекламуються на українському телебаченні, зросла на 21% порівняно з найбільш кризовим 19-м тижнем 2020 року. Зокрема, на 23-му тижні в ефір вийшли 153 бренди. Про це повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.

Таким чином, український телеринок пройшов дно коронакризи і почав відновлюватись.  Лідерами зростання після 19-го місяця стали рекламодавці з категорій Торгівля (+125%) та FMCG (+25%).

«Психологічний шок від коронакризи завершився, бізнес звикає діяти по-новому. Великі зміни сталися в управління компаніями, структурі продажів та доставки, роботі працівників в офісах. Ознакою цих змін також стало зростання теледивлення і, як наслідок, очікуване зростання попиту на телерекламу. Загалом, бізнес почав відновлюватись, — відзначає Андрій Партика. – Але в завершення шоку є й негативний бік. Є ризик, що люди почнуть менше берегтись. Я закликаю всіх продовжувати дотримуватись вимог карантину. Це буде запорукою остаточного виходу з кризи як бізнесу, так і всього суспільства».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Надаємо, що на початку червня Оcean Media оголосила про запровадження масштабної програми підтримки рекламодавців у літній період.

Расскажите друзьям про новость